جمشیدی: لیاقت جامعه بسکتبال و مردم ایران حضور در جام‌جهانی است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه دیدار حساس برابر ژاپن گفت: لیاقت بسکتبال ایران و ملت ایران صعود به جام‌جهانی است و امیدواریم روز پنجشنبه این اتفاق خوب رخ بدهد.

به گزارش ایرنا، محمد جمشیدی در واکنش به دو دیدار مهم پیش روی تیم ملی بسکتبال ایران برابر ژاپن و چین تاکید کرد: روز پنجشنبه باید در برابر ژاپن به میدان برویم که دیداری مهم و سرنوشت‌ساز است چرا که در صورت برتری در این دیدار صعودمان به جام‌جهانی را قطعی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در تهران و در اردوی ژاپن تمرینات سختی را پشت سرگذاشتیم و برای این جدال سخت آماده‌ایم. با این برد صعودمان را قعطی خواهیم کرد و امیدواریم هدیه‌ خوبی را به مردم خوب ایران بتوانیم بدهیم.

این ملی‌پوش بسکتبال ایران یادآور شد: باید همه کمک کنیم تا تیم ملی صعود کند،‌ لیاقت مردم ایران و بسکتبال کشورمان صعود به جام‌جهانی است و همه برای این برد انگیزه‌ مضاعفی دارند. تجربیات خوبی داریم و برای این بازی آماده هستیم. خوشبختانه خود من هم در وضعیت خوبی هستم و امیدوارم در نخستین بازی جواز صعود به جام‌جهانی را به دست آوریم.

شاگردان سعید ارمغانی روز پنجشنبه چهارم اسفند در شهر تاکاساکی از ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم ملی ژاپن می‌روند و بعد از آن از توکیو راهی هنک‌کنگ می‌شوند تا برابر چین صف‌آرایی کنند که در صورت برتری در یکی از این دیدارها، تیم ملی بسکتبال ایران سهمیه جام جهانی را کسب خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha