۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85037244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادرسانی نجاتگران زنجان به ۹۰ گرفتار در برف و حوادث جاده‌ای استان

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در شبانه روز گذشته به ۹۰ نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک و حوادث جاده‌ای استان امدادرسانی کردند.

غفور آقاجانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته در جاده های کوهستانی شهرستان های طارم، زنجان، خدابنده و ماهنشان ۱۲ تیم عملیاتی با ۳۳ امدادگر و نجاتگر به ۹۰ نفر از سرنشینان ۲۰ خودرو امدادرسانی کردند.
وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته پنج مورد تصادف رانندگی در جاده های استان زنجان ثبت شد، افزود: در این حوادث ۳۱ نفر از هموطنان، آسیب دیده بودند که تیم های عملیاتی هلال احمر به آنان امدادرسانی کردند و خوشبختانه این حوادث فوتی نداشت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این مدت، یک مورد حادثه غرق شدگی در سد کشاورزی روستای دهنه شهرستان طارم به ندای امداد هلال احمر گزارش شد که بلافاصله ۲ تیم هشت نفره از این شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
آقاجانلو تاکید کرد: با تلاش تیم های عملیاتی هلال احمر این فرد غرق شده از این سد کشاورزی بیرون کشیده و به نیروی انتظامی شهرستان طارم تحویل داده شد.
وی افزود: در طرح زمستانی، پایگاه های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال است.
به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر پایگاه های جاده ای، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرمدره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم و مرکز استان فعالیت دارد.
وی خاطرنشان کرد: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان اضطراری تجهیز شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست: در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک، حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha