۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85037658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف انواع لوازم بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد و گفت: این میزان کالا از یک دستگاه سواری پژو کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: ماموران پس از اطلاع از این موضوع و هماهنگی قضایی به مسیرهای ارتباطی استان اعزام شدند و حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه تبریز- زنجان خودروی مذکور را رویت و متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو ۴۰۹ عدد مایع ظرفشویی، ۹۶ عدد اسپری اصلاح ریش، ۱۶ هزار عدد قرص لباسشویی و ۶۴۸ عدد بوگیر ماشین لباسشویی خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار نخ سیگار قاچاق در طارم
فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف ۲ هزار نخ انواع سیگار و ۵۶ عدد انواع فندک قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان طارم طرح مقابله با این معضل را اجرا می کنند.

سرهنگ سعید محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

پژو سرقتی در کمتر از ۲ ساعت کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف خودروی سرقتی پژو ۴۰۵ در کمتر از ۲ ساعت خبر داد و گفت: برابر گزارش فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از حوزه کلانتری ۱۱ قیدار، کشف خودرو و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار کرد: گروهی متشکل از ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با اجرای گشت زنی هدفمند، خودرو سرقتی را در محور قیدار - کردستان مشاهده و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه خودروی مسروقه به یگان منتقل و پرونده قضایی برای متهم تشکیل شد، به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز و در صورت وقوع سرقت خودرو، هرچه سریعتر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha