۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85037974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداران از ظرفیت اشتغالزایی صنعت ساختمان در سقز غافل نشوند

سنندج-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: شهرداران شهرهای سقز از صنعت ساختمان در راستای رونق اشتغال در این شهرستان غافل نشوند.

به گزارش ایرنا، جعفر توان عصر روز چهارشنبه در نشست با شهرداران سقز، صاحب، سنته و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی که در سالن زیویه فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شناسایی دقیق مسایل و مشکلات، احصای آنها و مطالبه گری برای خدمت بیشتر به شهروندان از مهمترین وظایف مسئولان است.

توان دلیل بخشی از نارضایتی از عملکردها را عدم اجرای مصوبات جلسات و کارگروه ها خواند و افزود: در مورد همه کمی و کاستی ها در شهرستان سقز، در وهله اول، فرماندار و سپس مسئولان مقصر هستند.

وی با اشاره به ظرفیت های قانونی برای توسعه شهرستان سقز تاکید کرد: گاهی از این ظرفیت ها غفلت می شود؛ به عنوان نمونه در بحث رفع تنش آبی، می توان با مشارکت دستگاه های مرتبط، پروژه هایی مناسب در سطح شهرستان، اجرا کرد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز الحاق زمین به محدوده شهر را ظرفیت مناسبی دیگر برای اشتغال و رونق در این شهرستان خواند و یادآور شد: نقش صنعت ساختمان در اشتغال شهرستان بسیار با اهمیت است و نباید شهرداران از این ظرفیت ها، غفلت کنند.

توان خواستار تسریع در پیشرفت پروژه طرح نهضت ملی مسکن و تعیین تکلیف اراضی دولتی در تصرف اشخاص شد.

فرماندار سقز، در ادامه بر بررسی دقیق مصوبات و فعال سازی کارگروه، شوراها و کمیسیون های؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساماندهی گلزار شهدا، حفاظت از آب تاکید کرد و گفت: ستاد سواد آموزی و آموزش و پرورش، ساماندهی امور جوانان، ورزش، سلامت و امنیت غذایی، انجمن کتابخانه ها، آنفلوآنزای حاد پرندگان، ایمنی و کاهش سوانح، مسکن، تنظیم بازار، تقویم اراضی و ماده ۲۱، معادن، تسهیل و رفع موانع تولید، آرد و نان، صادرات غیر نفتی، خدمات سفر، مناسب سازی، سالمندی، ارائه خدمات مبتنی بر جامعه به معلولان، کمیسیون ماده ۶ صنوف آلاینده، استاندارد، اشتغال و سرمایه گذاری و هماهنگی بانک ها از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha