تداوم افزایش تدریجی دمای هوا در کرمانشاه تا پایان هفته جاری

کرمانشاه - ایرنا - رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: روند افزایش تدریجی دمای هوا در استان تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

«سعید قاسمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان امروز، قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط، به خصوص در نواحی شرقی ممکن است با رگبارهای خفیف و پراکنده‌ای از باران نیز همراه شود.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: از فردا (یکشنبه) تا پایان هفته مجدداً وضعیتی پایدار در جو منطقه تقویت می شود که به استثنای افزایش تدریجی دمای هوا و در بعضی ساعات وزش باد ملایم همراه با رشد ابر، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان در پی نخواهد داشت.

قاسمی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته کوزران با ۶ درجه زیر صفر سردترین و قصرشیرین با ۲۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان بودند.

وی افزود: در همین مدت دمای هوای کرمانشاه نیز بین منفی ۲ و ۱۸ درجه بالای صفر در نوسان بود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر در سطح استان ۱۲ ایستگاه سینوپتیک، یک ایستگاه فرودگاهی و جوبالا، ۱۲ ایستگاه خودکار، یک ایستگاه تحقیقات کشاورزی، ۹۲ ایستگاه باران سنجی، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، یک ایستگاه رادار هواشناسی، ۱۶ ایستگاه تبخیر سنجی و ۱۰ تشعشع سنجی دیجیتال در حال فعالیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha