پوشاک ارزان و عفیفانه در دسترس همه مردم باشد

شیراز-ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در سیاستگذاری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع لباس جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و سعی بر این است که پوشاک ارزان، با کیفیت و عفیفانه در دسترس همه مردم باشد.

حمیدرضا قانعی شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه “مد و لباس” در شیراز اظهار کرد: امیدواریم این رویداد سرآغازی برای ورود برترین‌های کشور به شیراز و فارس و توسعه فعالیت‌هایشان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: در سیاست گذاری جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع لباس جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و سعی بر این است که پوشاک ارزان، با کیفیت و عفیفانه در دسترس همه مردم باشد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که برپایی چنین نمایشگاهی، راهکاری باشد تا مردم بتوانند با سهولت بیشتری پوشاک مورد نیاز ایام عید نوروز خود را تهیه کنند.

دسترسی مناسب به پوشاک عفیفانه و ارزان

مصطفی مشفقیان مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس نیز گفت: هدف اینست که در حوزه پوشاک بانوان، شاهد تولید و عرضه لباس‌های ارزان و حقیقتا عفیفانه باشیم. امروز شاهد آن هستیم که بانوان دسترسی مناسبی به این نوع پوشاک ندارند.

وی افزود: شیراز در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور برترین‌های کشور خواهد بود و در نمایشگاه فعلی نیز بیش از ۱۰۰ تولیدکننده شناخته شده پوشاک، حضور دارند.

لباس، انتقال دهنده ارزش‌های فرهنگ

زهرا یقطین مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی، لباس غیر از تأمین پوشش، انتقال دهنده ارزش‌های فرهنگی است، گفت: امروز نخبگان و طراحان در این نمایشگاه جمع شده‌اند تا فرهنگ ایرانی را در زمینه مد و لباس، به معرض نمایش بگذارند.

وی افزود: از فعالان حوزه مد و لباس شیراز درخواست دارم کمک کنند تا این شهر که از لحاظ فرهنگ و هنر همیشه زبانزد بوده، در عرصه لباس هم به توانمندی خاصی دست یابد و در کشور سرآمد باشد.

وی با بیان اینکه میزان استقبال مردم به ویژه بانوان از این نمایشگاه، حاوی پیام‌های زیادی به مسئولان خواهد بود و به توسعه حوزه طراحی لباس در کشور کمک می کند، گفت: استاندار فارس همواره توجه خاصی به حوزه لباس و پوشش ایرانی اسلامی داشته‌اند و حمایت مناسبی هم از فعالان عرصه لباس و عفاف و حجاب خواهند داشت.

پوشاک ارزان و عفیفانه در دسترس همه مردم باشد

نمایشگاه "مد و لباس" با همراهی ۱۰۰ واحد فعال برتر در زمینه تولید پوشاک ایرانی، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری فارس، در شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه تا دوشنبه هشتم اسفند در سالن‌ وصال هتل همای شیراز برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha