۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85047470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کردستان وجود دارد

سنندج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۳۵ پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که ۳۰ پروژه آن فعال و دارای پیمانکار و مشاور است.

به گزارش ایرنا، حامد جولایی روز شنبه در بازدید از یک پروژه ورزشی در حال ساخت در بانه اظهار کرد: تعداد پنج پروژه نیز غیرفعال بوده که توسط مشاور در حال بروزسانی و تکمیل مطالعات برای شروع مجدد است.

وی با بیان اینکه برای اتمام این تعداد پروژه نیمه تمام ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، افزود: مهم ترین مشکل پروژه ها برای افتتاح و بهره برداری کمبود اعتبار و عدم به موقع اختصاص اعتبارات است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: برای اتمام ۱۴ پروژه نیمه تمام در استان ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است.

جولایی یادآور شد: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی در سطح استان و ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان خوابگاه چهارصد نفره ورزشکاران در سنندج مصوب شده است.

وی اظهار کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبار، دو پروژه ورزشی سالن ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه و خوابگاه ۲۰۰ نفری ورزشکاران شهرستان سقز تا پایان نیمه اول سال آینده به پایان خواهد رسید.

۳۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کردستان وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در استان حدود ۷۲ صدم سانتیمتر است که با میانگین کشوری فاصله معناداری دارد و در صورت اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام، این رقم به حدود ۸۵ صدم سانتیمتر خواهد رسید.

جولایی با اشاره به اینکه ۳۱۹ مکان ورزشی زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان کردستان در استان وجود دارد، بیان کرد: در استان ۱۲۹ مکان ورزشی در اختیار سایر ادارات دولتی و ۲۱ مکان ورزشی در بخش خصوصی در حال فعالیت است.

بانه در ۲۴۲ کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha