توزیع ۱۲۱هزار فیش عوارض شهری در شهرری/ بخشودگی معوقات

شهرری- ایرنا- ۱۲۱ هزار فیش عوارض نوسازی و پسماند شهری در شهرری در حال توزیع است و تا آخر این هفته این کار اتمام می یابد.

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه ۲۰ تهران/شهرری/ روز یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: امسال ۱۲۱ هزار فیش عوارض شهری مربوط به نوسازی و پسماند در نواحی ۱۰ گانه شهرری باید توزیع شود که کار در حال انجام است.

عیسی نفری ادامه داد: این تعداد فیش در ۱۰ ناحیه شهری شهرری در حال توزیع است و پیش بینی می کنیم حداکثر تا آخر هفته کار توزیع اتمام یابد.

به گفته این مسئول، در این راستا و برای نخستین بار تمامی جرایم معوقات عوارض شهری از سال ۱۳۴۸ بخشیده شده است و شهروندان می توانند از این فرصت که تا پایان اسفند تعیین شده، بهره ببرند.

نفری این را هم گفت که ستاد پاسخگویی به اشکالات و ابهامات در منطقه ۲۰ شهرداری تهران ایجاد شده است تا به ابهامات و احتمال وقوع اشکالات در فیش های درآمدی رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: کار توزیع با دقت در حال انجام است اما ممکن است شهروندی اعلام کند که فیش درآمدی متعلق به من نیست که در این صورت ابهام و اشکالات شهروندان می توانند به ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۰ مراجعه کنند.

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه ۲۰ یادآور شد: شهروندان از سه روش پیامک کردن شماره شناسایی ۱۵ رقمی ملک به ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰، مراجعه به سامانه تهران من یا ستاره کد دستوری ۱۳۷ نسبت به پرداخت عوارض شهری اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha