امروز همه باید با جنگ ترکیبی دشمن مقابله کنیم

قصرشیرین- ایرنا- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما امروز در یک جنگ بزرگ ترکیبی با دشمن هستیم که تلفیقی از جنگ رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی است از این رو باید با هوشیاری در برابر دشمن همچون امت و اهل بیت پیامبر (ص) مقاومت و مقابله کنیم اما در کنار این مقاومت باید برای رفع مشکلات نیز تلاش نماییم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، آیت‌الله «محمود محمدی‌عراقی» در دیدار با مردم و مسوولان سرپل‌ذهاب، افزود: مطالبه‌گری و بیان خواسته ها حق مردم است و من از کسانی که صدای مردم شهرستان شده و مشکلات را فریاد زدند قدردانی می کنم.

وی اظهار کرد: اینکه امروز مردم با آزادی کامل انتقادات و اعتراض خود به مسئولان را بیان کرده و مطالبات و درخواست‌های خود را اعلام می کنند، افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: توفیق حضور در بین مردم مهربان و دلسوز سرپل‌ذهاب باعث افتخار من است، در این سفر سلام رهبر معظم انقلاب را به مردم این شهرستان رسانده و مشکلات و درخواست‌های مردم را به مسئولان مربوطه انتقال خواهم داد.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز در سخنانی با اشاره به خدمات ۴۴ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، مهمترین مشکلات و مسایل مردم شهرستان سرپل ذهاب را بیان کرد.

حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» افزود: امهال تسهیلات زلزله زدگان و بازسازی ساختمان‌های اداری از مهمترین مشکلات این شهرستان است که درخواست پیگیری آن را از طریق نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری داریم.

آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در سفر به شهرستان سرپل ذهاب پس از حضور در بقعه احمد ابن اسحاق (ره) با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت و گو کرد و سپس در جمع مدیران، معاونین پرورشی و مربیان تربیت بدنی و مراقبین حوزه سلامت در آموزش و پرورش سرپل ذهاب به بیان سخنانی در رابطه با اهمیت تعلیم و تربیت پرداختند و سپس با جمعی از معتمدان و متنفذان این شهرستان نیز دیدار کردند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha