ایجاد ناامنی از برنامه‌های راهبردی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است

اهواز - ایرنا - رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ، ایجاد ناامنی و اغتشاش را از برنامه‌های راهبردی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت:دشمن در جنگ ترکیبی از همه ابزارهای نرم و عرصه جنگ شناختی علیه ملت و نظام اسلامی استفاده کرده است.

ه گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا افشار روز دوشنبه در همایش بزرگ تبیین با محوریت راهبردی جبهه مردمی دولت ایران قوی در سرسرای اداره کل صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در اهواز افزود:با وجود این جنگ ترکیبی که ابعاد پیچیده‌ای دارد ، دشمن به اهداف خود نرسید و تاب‌آوری بالای ملت ایران دشمن را در بُهت و حیرت فرو برد.

وی گفت: در جنگ ترکیبی ، استکبار جهانی و صهیونیسم هیچ مرزی برای حمله به ایران نمی‌شناسند و در عرصه‌های مختلف از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی ، یک جنگ تمام عیار نرم راه انداختند و چون نتیجه لازم و دلخواه را نگرفتند با چاشنی ناامنی و اغتشاشات وارد عمل شدند و تنها توانستند تنها عده کمی را فریب دهند هرچند عده زیادی از آنان نیز برگشتند.

افشار اظهار داشت: جنگ ترکیبی یک جنگ ساده نیست و ظرافت آن قابل مقایسه با جنگ نظامی و سخت نیست.

فعالیت ۲۰۰ اندیشکده و اتاق فکر علیه ایران

رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی با بیان اینکه دشمن همچنان مشغول طراحی و برنامه‌ریزی علیه ایران اسلامی است افزود: هم اکنون ۲۰۰ اندیشکده و اتاق فکر علیه ایران کار می‌کنند.

افشار با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی قادر نیست علیه نظام اسلامی وارد شود چون قدرت بازدارندگی ما بالا است افزود:به تازگی در عرصه امنیتی ، جریان مسمومیت دانش آموزان را دنبال می‌کند ولی ترفند نرم دشمن نیز به جایی نخواهد رسید.

وی اظهار داشت: دشمن همچنان خط ناامنی را دنبال می‌کند چون اگر ناامنی باشد فرار سرمایه شکل می‌گیرد و سرمایه گذاری خارجی در کشور نیز انجام نمی‌شود.

ادامه فشارهای سیاسی دشمن علیه ملت و دولت ایران

رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی در ادامه به فشارهای سیاسی دشمن علیه ملت ایران در مجامع بین‌المللی و حقوق بشری اشاره کرد و افزود:بخشی از این فشارها با پول و امکانات دولت سعودی انجام می‌شود.

افشار در ادامه بازار ملتهب ارز را نیز از توطئه‌های دشمن بیان کرد و افزود: دشمن نمی‌خواهد مردم لذت پیشرفت را بچشند و تلاش می‌کند با ایجاد یاس و القای ناکارآمدی ، مردم را به آینده ناامید کنند.

مخاطب جهاد تبیین مردم هستند

دبیر شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی نیز در این همایش که اقوام ، سران و طوایف مختلف استان خوزستان حضور داشتند با اشاره به ضرورت جهاد تبیین از دیدگاه قرآن ، روایات و دیدگاه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مخاطب جهادتبیین مردم هستند.

حجت الاسلام احمدسلطانی ، روشنگری نخبگان ، فرهیختگان و بیان حقایق و واقعیت ها را در راستای جهاد تبیین توصیف کرد و در ادامه گفت:جهاد تبیین باید رویکردی مردمی و عمومی داشته باشد.

وی با اشاره حادثه مسمومیت زنجیره‌ای دانش آموزان در کشور و القای این موضوع از سوی دشمن که این اقدام از سوی نظام و حاکمیت صورت گرفته است افزود: این وظیفه ما است که روشنگری کنیم و اجازه ندهیم بین مردم و نظام اسلامی فاصله انداخته شود.

دبیر شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی در ادامه با اشاره به اینکه جهاد تبیین، باید یک جریان نهادینه شود و با بیان ، قلم و فعالیت اجتماعی ، جهاد تبیین را به لایه‌های مختلف جامعه تسری دهیم افزود: دشمن تلاش می‌کند با قلب کردن واقعیت‌ها و بیان روایت به شیوه‌ای که خود می‌خواهد اذهان و افکار جوانان را منحرف و آنان را به انقلاب و نظام اسلامی بدبین کند.

وی گفت:باید در جهاد تبیین ایفای نقش کنیم و با هوشیاری و درک درست از واقعیت‌های جامعه ، اجازه ندهیم دشمن به اهداف پلید و غیرانسانی خود برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha