برنامه چهارشنبه‌های فرهنگی با مشارکت نخبگان در یزد اجرا می‌شود

یزد- ایرنا- مشاور فرهنگی استاندار یزد گفت: برنامه چهارشنبه‌های فرهنگی در استان طراحی شده که با همکاری جوانان و نخبگان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عالیه مهرابی شامگاه جمعه در جمع مسئولان و جوانان مهریز افزود: این برنامه با هدف معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل که در شهرستان‌های مختلف وجود دارد و با حمایت از موسسات مردمی در حوزه فرهنگ اجرا می‌شود.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در حوزه جوانان در مهریز صورت گرفته است، ادامه داد: این طرح به استاندار یزد ارائه شده و مجموعه‌های فرهنگی مهریز هم در این نشست‌ها شرکت کنند و شاید یکی از چهارشنبه‌ها متعلق به مهریز باشد چرا که در نظر داریم این طرح در شهرستان‌ها اجرا شود.

مهرابی اظهار کرد: طرح فرهنگی باغ گشت هم‌اکنون به صورت مستمر در شهرستان مهریز اجرا می‌شود و در نشست چهارشنبه‌های فرهنگی یزد مطرح می‌شود زیرا قابلیت اجرا در سطح استان را دارد و برای معرفی آثار و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مهم است .

برنامه چهارشنبه‌های فرهنگی با مشارکت نخبگان در یزد اجرا می‌شود

فرماندار مهریز نیز با بیان اینکه دغدغه‌های فرهنگی جوانان شهرستان بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و قرارگاه فرهنگی هر دو هفته یکبار جلساتی تشکیل شود، گفت: این جلسات با مصوباتی همراه است که می تواند در تصمیم گیری‌های اثرگذار باشد.

محمد دهقان بنادکی یکی از مصوبات این قرارگاه فرهنگی را تعیین ۵ نقطه گردشگری در شهرستان در نوروز امسال ذکر کرد و گفت: با همکاری مجموعه‌های فرهنگی شهرستان، هر شب در یکی از اماکن گردشگری جشنی همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

در پایان نشست سوالات مربوط به حوزه عمران شهرستان توسط معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز پاسخ داده شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha