بیش از ۵۳ هزار گردشگر در مراکز اقامتی استان اردبیل اقامت کردند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از اسکان بیش از ۵۳ هزار و ۷۲۴ گردشگر و مسافر در مراکز اقامتی این استان از ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه امسال خبر داد.

حسن محمدی ادیب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این میزان استقبال از استان گردشگرپذیر اردبیل قبل از شروع تعطیلات نوروزی نشان دهنده توجه گردشگران به جاذبه‌های گردشگری است و انتظار می‌رود در روزهای آینده ورود مسافران به استان رشد چشمگیری داشته باشد.
او افزود: در مدت زمان یاد شده، بیش از ۳۲۶ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده که از این میزان ۱۶۶ هزار و ۵۳۳ تردد مربوط به خودروهای ورودی بوده و تعداد ۲۷۹ هزار بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی و توریستی ثبت شده است.
محمدی ادیب ادامه داد: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران در حال انجام است و ۲۰۲ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، گردشگری و خدماتی به عمل آمده است.

به گزارش ایرنا؛ ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استان اردبیل در هفته جاری با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تشکیل شد و فعالیت‌های همه جانبه برای استقبال، هدایت و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی انجام می‌گیرد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha