۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85062225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادرسانی به بیش از چهار هزار راهی نور در خوزستان

۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85062225
امدادرسانی به بیش از چهار هزار راهی نور در خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی هلال احمر استان، تا کنون به چهار هزار و ۴۰۰ مسافر راهیان نور امدادرسانی شده است.

به گزارش ایرنا، وحید شعبانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستادهای امدادرسانی هلال احمر ویژه زائران راهیان نور در خوزستان بیان کرد: نیاز است که در کنار ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این ایام به کاروان های راهیان نور نیز امدادرسانی شود.

وی گفت: در پایگاه‌های امدادی و ایمنی سلامت مسافران نوروزی خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، پویش بهرفت، خیمه‌های نماز به مسافرین ارائه می شود.

شعبانی افزود: بیش از هفت هزار و ۸۰۰ نفر از ابتدای طرح نوروزی هلال احمر در حوادث مختلف آسیب دیدند که ۱۰ نفر درمان سرپایی، ۲۰۲ نفر اسکان و ۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات پست های ایمنی بهره مند شدند که افزون بر ۳ هزار نفر آنان به پویش ملی بهرفت ( پویش سفری ایمن) پیوستند.

وی به خدمات تیم های سحاب و ارائه خدمات کمک‌های اولیه در تفرج‌گاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات تیم سحاب ( پایگاه های سیار هلال احمر) خوزستان در اماکن تفریحی‌، گردشگری و مذهبی بهره مند شده اند.

شعبانی گفت: حدود ۳ هزار نفر نیز در این ایام با مراجعه حضوری یا در عملیات های امدادی مورد درمان سرپایی قرارگرفته اند.

خوزستان هر سال در ایام نوروز میزبان هزاران گردشگر و صدها کاروان راهیان نور برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha