۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85062418
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار: همدان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: این استان با انسجام، وحدت و هم افزایی بین دستگاهی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز دوشنبه در بازدید از دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر، هدف از ایجاد دفتر خدمات گردشگری این شرکت را راهنمایی گردشگران و معرفی آثار تاریخی، تمدنی و طبیعی استان برشمرد.

وی اظهار کرد: همچنین زمینه اسکان فرهنگیان در اماکن متعلق به آموزش و پرورش استان فراهم شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و ارایه آدرس آثار تاریخی و تمدنی این حوزه و اطلاعات کافی در مورد مراکز اقامتی به مسافران و گردشگران نوروزی فعالیت دارد.

استاندار همدان گفت: اپراتورهای مجربی در دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر به کار گرفته شده‌اند تا اطلاعات کافی از هتل‌ها، مهمانسراها، مراکز اقامتی بوم‌گردی، رستوران‌ها و خانه‌مسافرهای دارای مجوز را به گردشگران و مهمانان نوروزی ارایه کنند.

استان همدان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: هریک از هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی، تمدنی و طبیعی استان همدان، دارای جاذبه‌های خاص خود است و بی شک آثاری بی‌نظیر هستند.

وی ادامه داد: آثار تاریخی و طبیعی زیادی در شهر همدان و دیگر شهرهای استان وجود دارند که مقصد خوبی برای گردشگران در ایام نوروز است.

استاندار همدان گفت: ستاد اسکان در آموزش و پرورش استان برای فرهنگیان راه‌اندازی شده که در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در بازدیدهای میدانی امروز دوشنبه و در آستانه آغاز سال نو و عید نوروز مهمانان و مسافران زیادی در مراکز گردشگری استان حضور دارند.

دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر همزمان با سال جدید در میدان عاشورا همدان آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha