۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85063978
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بارش برف بهاری همدان را سفید پوش کرد

۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴
کد خبر: 85063978
بارش برف بهاری همدان را سفید پوش کرد

همدان-ایرنا- بارش برف در عصر چهارشنبه چند شهرستان استان همدان را فراگرفت و در دومین روز از فصل بهار، چهره ای زمستانی به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همدان امروز رخت سفید برتن کرد و بارش برف مهمانان نوروزی این شهر و دیگر شهرهای این استان را غافلگیر کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان وضعیت هوای این استان را طی ۲۴ساعت آینده، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی کرده است.

بارش برف بهاری همدان را سفید پوش کرد

روح‌الله زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از فردا پنجشنبه تا صبح شنبه بارش قابل توجهی در استان همدان پیش بینی نمی شود و از عصر شنبه با توجه به گذر امواج تراز میانی جو در بعضی ساعات، افزایش ابر و در نقاط مختلف استان بارش های رگباری مورد انتظار است.

به گفته وی بارش باران در جاده های استان و بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی همدان نیازمند احتیاط بیشتر رانندگان و همکاری با پلیس است تا سفری مطمئن و بدون خطر داشته باشند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بهار با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و گل تپه با یک درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

زاهدی اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و دمای کمینه آن سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha