۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85064693
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

قیمت مصوب زولبیا و بامیه در همدان اعلام شد

۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85064693
قیمت مصوب زولبیا و بامیه در همدان اعلام شد

همدان- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در استان همزمان با ماه مبارک رمضان برابر ۸۰ هزار تومان است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت مرتضی بیدآبادی اظهار کرد: در تعداد محدودی از واحدهای درجه یک، این مبلغ به ۹۰ هزار تومان می‌رسد.

وی با تصریح بر اینکه کمتر از ۱۰ درصد واحدهای قنادی در استان همدان نرخ درجه یک گرفتند، خاطرنشان کرد: این قیمت با احتساب وزن جعبه لحاظ شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: واحدها به هیچ عنوان، حق گران‌فروشی به بهانه طرح‌های مختلف جعبه، بسته بندی یا استفاده از طعم دهنده‌ها را ندارند.

بیدآبادی یادآور شد: با توجه به تأمین شکر و روغن واحدهای قنادی این قیمت مصوب با رعایت سود قانونی و حدود سی درصد پایین‌تر از قیمت زولبیا و بامیه در تهران لحاظ شده است.

وی تاکید کرد: با تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی یا استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز یا موادی که برای تصفیه روغن به کار می‌رود، به شدت برخورد خواهد شد.

بیدآبادی از همشهریان خواست که موارد گران‌فروشی و تخلفات بهداشتی را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

حدود ۲۳۰ قنادی در شهر همدان فعالیت دارند که روزانه به طور متوسط ۲۰۰ کیلوگرم زولبیا و بامیه تولید و عرضه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha