۴ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۵۵
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85064694
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های حامی فلسطین برای اعتراض به سفر نتانیاهو به انگلیس آماده می‌شوند

تهران-ایرنا- گروه‌های حامی فلسطین و یهودیان مخالف اشغال گری رژیم صهیونیستی روز جمعه به سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به لندن اعتراض خواهند کرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از "نیو عرب", وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد نتانیاهو برای تعمیق روابط فنی، اقتصادی و نظامی به لندن خواهد رفت.

این دیدار درمیان موجی از خشونت‌ها از سوی صهیونیست‌ها در کرانه باختری اشغالی و شهادت ۸۹ فلسطینی در سال جاری میلادی و ادامه اظهارات تحریک آمیز و نژادپرستانه اعضای افراطی کابینه دولت نتانیاهو انجام می‌شود.

کارزار همبستگی با مردم فلسطین در حساب توییتری خود نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه برای دیدار با مقامات انگلیسی در لندن خواهد بود. دولت نتانیاهو سیاست‌های آپارتاید بی‌رحمانه را علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد. فلسطینی‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری به همبستگی ما نیاز دارند.

این گروه حامی فلسطین، همراه با سایرین از جمله گروه دوستان الاقصی، صبح جمعه در مقابل خیابان داونینگ لندن تظاهرات خواهند کرد.

گروه نعمود که جنبشی از "یهودیان انگلیسی مخالف با اشغال گری" است نیز خواستار تظاهرات علیه نتانیاهو در روز جمعه در خیابان داونینگ شده است.

این گروه در حساب توییتری خود نوشت: هیچ فرش قرمزی برای آپارتاید و اشغال گری وجود ندارد.

گروه دیگری از یهودیان ساکن لندن قصد دارند روز جمعه علیه اصلاحات جنجالی نظام قضایی که توسط دولت نتانیاهو دنبال می‌شود, اعتراض کنند.

به گزارش ایرنا, نتانیاهو در یک نطق تلویزیونی با هشدار نسبت به معترضان خود و طرح جنجالی اصلاح قانون قضایی گفت: مصمم هستیم اصلاحات قضایی را مسؤولانه پیش ببریم.

وی افزود: اپوزیسیون حاضر نیست با ما بر سر میز گفت و گو بنشیند و ما اجازه نخواهیم داد هیچ اختلاف داخلی میان ما، امنیت «اسرائیل» را تهدید کند.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رهبر حزب راست افراطی «صهیونیست مذهبی» روز یکشنبه در دیدار با حامیان رژیم صهیونیستی در پاریس مدعی شد که «چیزی به نام ملت فلسطین وجود ندارد» .

همچنین نقشه‌ای در کنار او وجود داشت که نشان می‌داد مرزهای فلسطین اشغالی شامل کرانه باختری، غزه و کل کشور اردن است. این نقشه بر روی تریبون سخنرانی این وزیر صهیونیستی نصب شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha