ایستگاه‌های سلامت هلال احمر همدان در نقاط حادثه خیز مستقر شدند

همدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: ایستگاه های سلامت هلال احمر همدان در ۱۵ نقطه پر تصادف و حادثه خیز این استان مستقر شدند.

«علی سنجربگی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نقاط حادثه خیز توسط پلیس شناسایی و در اختیار جمعیت هلال احمر، اورژانس و راهداری برای ایجاد ایستگاه سلامت و ارائه خدمات به مسافران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به فراوانی تصادف در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها، ایستگاه های سلامت نیز در این محدوده دایر شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: رانندگان ضمن توقف، استراحت و دریافت خدمات مورد نیاز، با حضور در ایستگاه های سلامت با امضای یک میثاق نامه به پویش بهبود رفتارهای ترافیکی (بهرفت) می پیوندند.

سنجربگی ادامه داد: این میثاق نامه دارای پنج بند بوده که مهمترین آنها پرهیز از رفتارهای پرخطر در حین رانندگی از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز است.

ایستگاه‌های سلامت هلال احمر همدان در نقاط حادثه خیز مستقر شدند

وی افزود: تاکنون به صورت نمادین استاندار همدان، نمایندگان استان در خانه ملت، فرمانداران و جمعی از مدیران کل با امضای این میثاق نامه به پویش ملی بهرفت پیوستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: به دنبال اجرای طرح امداد و نجات نوروزی ۱۹ پایگاه امداد جاده ای هلال احمر شامل ۱۵ پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار فعال شدند.

سنجربگی با بیان اینکه شمار پایگاه ها نسبت به نوروز سال گذشته ۲ مورد افزایش داشته است اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ماموریت امداد کوهستان و امداد هوایی نداشته ایم و خدمات هلال احمر بیشتر به امداد جاده ای معطوف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha