حدود ۱۲ میلیون نفر اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شد

ساری- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران گفت: از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در تاریخ ۱۶ اسفند پارسال تاکنون ۱۱ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۹۹۰ نفر در این استان ثبت شده است.

صادق برزگر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تعداد اقامت مسافران نوروزی در مازندران بعد از دور نخست سفر تعطیلات نوروزی بیشتر شده است به طوری‌که در روزهای ششم و هفتم فروردین ماه که پایان این دور از سفرها بود حدود ۲ میلیون نفر شب اقامت در استان ثبت شد.

وی ادامه داد : در روز ششم فروردین ماه یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۹۰ نفر مسافر در این استان اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: علاوه بر اینکه امکان اقامت مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافرفراهم شد اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی ادارات و دانشگاهها نیز برای این امر بسیج شده است.

وی تصریح کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا پنجم فروردین سال جاری ۵ میلیون و ۹۶۹هزار و ۳۲۷ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه بازدید کردند.

به گفته برزگر در این مدت ۸۱۵ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی مازندران انجام شد که منجر به ۴۶ فقره تشویق، ۹۳ فقره تذکرات و ۳۰ مورد اخطار کتبی شد.

حدود ۱۲ میلیون نفر اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha