۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85069603
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اعضای تعاونی‌های استان سمنان چهار هزار نفرساعت آموزش فراگرفتند

سمنان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: چهار هزار و ۶۸۰ نفرساعت آموزش رایگان برای اعضاء، کارکنان و مدیران تعاونی های استان در سال ۱۴۰۱ ارایه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر کاشانی روز پنجشبه به رسانه ها ابراز داشت: انواع آموزش های عمومی، حرفه ای و مدیریتی به صورت حضوری و مجازی برای مدیران، بازرسان، اعضاء و کارکنان تعاونی ها و سایر علاقه مندان به مباحث تعاون در قالب ۲ فقره قرارداد آموزشی با آموزشگاه‌های واجد صلاحیت طی سال گذشته ارایه شد.

وی افزود: این دوره ها شامل مباحث حسابداری مالیاتی، نحوه تنظیم و ارسال صورتجلسات مجامع به اداره ثبت شرکت ها، مهارت کاربری سامانه های الکترونیکی و حسابداری شرکت های تعاونی، مهارت تاسیس شرکت های تعاونی، آشنایی با قانون تجارت، روش تامین مالی پروژه های تعاونی های دانش بنیان و مهارت کاربری سامانه های الکترونیکی بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تصریح کرد: علاوه بر دوره های یاد شده، کارگاه آموزشی آشنایی با شرکت های تعاونی سهامی عام و همچنین آشنایی با سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به صورت حضوری ویژه کارکنان اداره کل و کارکنان ادارات تابعه در محل اداره کل برگزار شد.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و رشد تولید» بیان کرد: یکی از راه های رشد تولید، توسعه و تقویت و رشد شرکت های تعاونی به عنوان یکی از ارکان سه گانه مهم اقتصاد کشور است.

اعضای تعاونی‌های استان سمنان چهار هزار نفرساعت آموزش فراگرفتند

کاشانی با اشاره به پاسخگویی صددرصدی به ۶۴۶ فقره درخواست در بستر سامانه تلفنی۱۱۱ (سامد) مرتبط با این اداره کل در سال ۱۴۰۱، افزود: بر اساس گزارش سامانه سامد این درخواست ها، به طور میانگین در مدت زمان حدود چهار و نیم روز توسط کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بررسی و پاسخگویی شد.

وی با اشاره به خدمات دستگاههای اجرایی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامانه سامد) اضافه کرد: بیشترین نامه های واصله به میزان ۹۲ درصد ماهیت درخواست داشت و بقیه با ماهیت شکایت، گزارش، و انتقاد رسیدگی شد.

وی افزود: از تعداد درخواست های واصله، بیشترین درخواست به تعداد ۲۹۷ فقره حدود ۴۶ درصد مرتبط با اشتغال، ۱۶۵ فقره شامل ۲۶ درصد درخواست مرتبط با رفاه اجتماعی و بقیه مرتبط با حوزه تعاون، روابط کار و سایر نامه ها بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه کل درخواست های واصله صد در صد مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد، گفت: ایجاد چنین امکان برای مردم استان به منظور برقراری ارتباط و بیان مسایل فرصت مناسبی برای رفع مشکلات جامعه است و همه مسوولان خدمتگزار مردم هستند و باید جوابگوی مشکلات مردم باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha