۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85071803
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

میزبانی کیش از۲۰۰ هزار مسافر نوروزی

۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85071803
میزبانی کیش از۲۰۰ هزار مسافر نوروزی

کیش - ایرنا - ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش اعلام کرد که این جزیره از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز شنبه ۱۲ فروردین امسال میزبان ۲۰۰هزار و ۵۰  مسافر بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش، از مجموع ورودی ۲۰۰هزار و ۵۰ مسافر به جزیره ۱۱۹ هزار و ۷۰۷ نفر با تردد ۸۸۰ پرواز از مسیر هوایی و تعداد ۸۵ هزار و ۳۴۳ نفر با تردد ۹۸ شناور از مسیر دریایی به این منطقه گردشگری سفر کردند.

بنابراین گزارش از مجموع ۱۹۰ هزار و۵۴۴ نفر مسافر خروجی نیز تعداد ۱۰۹ هزار و ۴۲۶ نفر با تردد ۸۹۰ پرواز و در مسیر دریایی نیز ۸۱ هزار و ۱۱۸ نفر با تردد ۹۰ شناور کیش را ترک کردند.

همچنین در این بازه زمانی با تعداد تردد ۵۱۷ شناور لندینگ کرافت به مقصد جزیره کیش تعداد ۱۹ هزار و ۶۴۲ دستگاه خودرو وارد این منطقه شده که با تردد ۱۳۱ شناور لندینگ کرافت تعداد ۱۸ هزار و ۵۲۹ دستگاه خودروی سواری از جزیره کیش خارج شده است.

در اسکان نوروزی کیش"کمپ های چادری مصلی-خانوادگی، المپیک-مجردی، جانبازان و ایثارگران" از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۲ فروردین امسال با برپایی ۱۲ هزار و ۹۳ چادر به تعداد ۴۷ هزار و ۹۸ نفر شب، خدمات نوروزی ارائه شده است.

شیفت های شبانه روزی حفاظت فیزیکی و حراست برای حفظ امنیت و پذیرش ۲۴ ساعته گردشگران، استقرار پایگاه های هلال احمر و آتش نشانی از جمله خدمات ارائه شده به مسافرانی نورزی مستقر در کمپ های چادری است.

تمام ملزومات جهت رفاه حال مسافران و گردشگران، از جمله حمام و سرویس بهداشتی تا جایگاه های شارژ تلفن همراه و ایجاد امنیت و آرامش در کمپ های متاهلی و مجردی، کمپ های خانواده ایثار گران و جانبازان فراهم شده است.

آمارهای ارائه شده از سوی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، بیانگر استقبال گسترده گردشگران از مراکز ورزشی و تفریحات دریایی جزیره کیش است که "کلوپ های غواصی و تفریحات دریایی" با پذیرش۱۰۷ هزار و ۴۱۶ نفر بیشترین ارائه خدمات به مسافران نوروزی را در این حوزه به خود اختصاص دادند.

شناورهای تندرو و کف شیشه ای نیز در این بازه زمانی میزبان ۸۷ هزار و ۵۵۳ نفر از مهمانان نوروزی بودند.

ایستگاه های دوچرخه سواری سطح شهر و ایستگاه های دوچرخه سواری مستقر در هتل ها با پذیرش ۱۶۹هزار و ۶۰۳ نفر میزبان گردشگران از اقصی نقاط کشور بودند.

همچنین "پلاژ های بانوان و آقایان با پذیرش ۳۱ هزار و ۲۳۱ نفر، در بخش استخر با ارائه خدمات به ۴ هزار و ۴۴۹ نفر، استفاده ۱۰۷ نفر از زمین های تنیس و ارائه خدمات به ۶۳ نفر در زمین سوارکاری" از جمله خدمات نوروزی پیش بینی شده در این ایام بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha