۸۰ درصد اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به سمنان سال گذشته جذب شد

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۸۰ درصد از مصوبات طرح‌های عمرانی سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به سمنان، در سال ۱۴۰۱ جذب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حمیدی روز سه شنبه در نشست بررسی اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان افزود: سفر رییس جمهور به استان سمنان ۱۱۷ مصوبه در حوزه عمرانی زیربنایی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان داشت.

وی افزود: تخصیص پرداختی مصوبات عمرانی سفر تا مقطع کنونی رقم یکهزار و ۷۶۶ میلیارد تومان است که با تلاش دستگاه‌های اجرایی در تحقق مصوبات سفر جذب شد.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ مبلغ ۹۶۹ میلیارد تومان به میزان ۱۰۰ درصد جذب صورت گرفت و سال ۱۴۰۱ به میزان ۷۹۶ میلیارد تومان تخصیص یافت که ۸۰ درصد جذب شد.

۸۰ درصد اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به سمنان سال گذشته جذب شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با تمام تلاش و با جدیت به دنبال اجرای کامل مصوبات و جذب حداکثری اعتباری مصوب سفر رییس جمهور باشند تا اهداف تعیین شده به طور کامل اجرا و خدمت‌رسانی به مردم که از اولویت‌های دولت مردمی است، به خوبی محقق شود.

در این جلسه وضعیت تخصیص و جذب اعتبارات طرح های عمرانی دستگاههای اجرایی استان سمنان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد که در این سفر پر خیر و برکت ۱۴۵ مصوبه شامل ۴۶۹ ریزطرح با اعتبار افزون بر ۱۴ هزار ۳۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مرتبط با ۲۵ نهاد و وزارتخانه به تصویب رسید که از این تعداد ۱۱۷ مصوبه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۴۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به حوزه عمرانی زیربنایی و ۲۸ مصوبه با اعتباری بیش از ۱۰ هزار و ۹۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مربوط به حوزه اقتصادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha