۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85074261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان توسعه می‌یابد

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85074261
فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان توسعه می‌یابد

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: افزایش فضای آموزشی دانشگاه در دستور کار است و ایجاد دانشکده‌های جدید بهداشت و پرستاری، تکمیل پروژه سلف دانشگاه و احداث مرکز آزمون در اولویت قرار دارد.

حسن بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتقای کیفیت تغذیه و تامین امکانات دانشجویی مانند فراهم کردن خوابگاه از دیگر برنامه های مهم این واحد دانشگاهی در سال جاری است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه خوابگاه‌های "مجردی و متأهلی" در سال جاری پیگیری می شود، اضافه کرد: در سال گذشته یک خوابگاه مجردی با ظرفیت ۲۸۰ نفر خریداری شد که با تجهیز کامل آن در سال تحصیلی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

به گفته این مسوول، خرید و ساخت خوابگاه به ویژه اختصاص خوابگاه به متاهلان از موارد مهمی است که امسال پیگیری می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان یکی دیگر از برنامه های مهم این واحد دانشگاهی را اتمام پروژه های نیمه تمام مهم استانی عنوان کرد و گفت: در زمان حاضر پروژه سوختگی بیمارستان آیت الله موسوی زنجان پیشرفت مطلوبی دارد و تلاش می کنیم آن را با تجهیز و آماده سازی در سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

وی اظهار داشت: همچنین پروژه خیرساز رجبعلی مقدم که حدود ۳۷ سال بلاتکلیف مانده است، هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی دارد و امسال به بهره برداری خواهد رسید.

این مسوول گفت: با افتتاح این مرکز یکی از مجهزترین و استانداردترین مراکز روانپزشکی کشور به عموم و گروه های هدف خدمت رسانی خواهد کرد.

بختیاری خاطر نشان کرد: طی سال گذشته نیز کلینیک‌های تخصصی در شهرهای ابهر، خدابنده و ماهنشان افتتاح شد و همچنین مرکز ۱۶۰ تختخوابی آنکولوژی بیمارستان ولی عصر(عج) به همت مشترک خیران و دانشگاه علوم پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گفته این مسوول، این مرکز به یکی از مراکز نمونه آنکولوژی در کشور تبدیل خواهد شد و امیدواریم با جذب امکانات در خدمت رسانی بهتر به مردم استان موفق عمل کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha