۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85074858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران خراسان‌شمالی پارسال حدود پنج میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند

بجنورد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: نیکوکاران و ستاد دیه استان پارسال چهار میلیارد و ۸۰۰ میلون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رصا براتی زاده چهارشنبه شب در آیین گلریزان جشن آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در بجنورد اظهار کرد: نیکوکاران پارسال ۱۹۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های این استان را آزاد کردند که از این تعداد ۱۸۶ نفر مرد و ۶ نفر زن بودند.

وی افزود: کل میزان بدهی این زندانیان جرایم غیر عمد در استان ۹۴ میلیارد تومان بود و از مجموع این میزان بدهی ۵۹ میلیارد تومان توسط شکات گذشت شد که کمک شایانی از سوی آنان برای آزادی زندانیان بود.

حجت الاسلام براتی زاده تصریح کرد: مابقی بدهی نیز ۲۵ میلیارد تومان اعسار، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافتی و مابقی آورده زندانی بوده است.

به گفته وی؛ این زندانی ها مربوط به بدهی مالی، تصافات، حوادث، مهریه و نفقه است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود ۱۰۲ زندانی جرائم غیر عمد این استان در ماه مبارک رمضان چشم انتظار حمایت خیران برای آزادی از زندان هستند.

وی ادامه داد: میزان بدهی این زندانیان جرایم غیر عمد ۵۶ میلیارد تومان است که چشم انتظار کمک های جمع آوری شده در جشن های گلریزان در این ماه مبارک هستند.

حجت الاسلام براتی زاده بیان کرد: کاهش جمعیت کیفری از جمله سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی است و بر همین اساس آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در اولویت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha