۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85076575
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۵زندانی جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری چشم‌انتظار کمک خیرین هستند

شهرکرد -ایرنا- مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان‌های استان همزمان با ماه مبارک رمضان گفت: ۹۵ زندانی جرایم غیرعمد نیازمند چشم‌انتظار کمک خیرین و برپایی جشن‌های گلریزان هستند.

مجید صیادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هم‌اکنون ۵۴ پرونده از زندانیان جرایم غیرعمد آماده رسیدگی است که میزان بدهی این افراد بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد زندانیان مهریه هستند، گفت: همزمان با روزهای پایان ماه مبارک رمضان جشن گلریزان در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، پارسال به همت خیرین ۱۵۵ زندانی جرایم غیر عمد با ۶۷ میلیارد تومان بدهی با مشارکت مدکاری، تسهیلات بلاعوض و رضایت شکات آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

صیادی اظهار داشت: خیران برای شرکت در این پویش، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۵۶۹۰ واریز کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح "کلاس عاشقی" با همکاری ستاد دیه و آموزش و پرورش استان، گفت: در این طرح دانش‌آموزان با مبالغ مختلف از پنج هزار تومان به بالاتر زمینه آزدسازی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، ستاد دیه در سال ۷۸ برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند و فرهنگسازی و آموزش، ترویج قوانین بازدارنده فعال شده است.

هم‌اکنون سه زندان درشهرکرد، بروجن و لردگان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha