ملاقات مقامات قضایی استان کرمانشاه با مردم به نیم میلیون نفر رسید
عکس آرشیوی است

کرمانشاه- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در ۴۳ ماه گذشته حدود نیم میلیون دیدار با مردم توسط بنده و دیگر مسوولان قضایی استان صورت گرفته و سعی شده به صورت جدی و تخصصی مشکلات مراجعین بررسی و تا جایی که ممکن است مرتفع شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «پرویز توسلی زاده» در مسجد امیرالمومنین بلوار طاقبستان با اشاره به سخن رییس قوه قضاییه که دیدار با مردم را از برکات می دانند، افزود: البته همه مشکلات مراجعین صرفا حقوقی و قضایی نیست و گاهی درخواست‌هایی از سایر ادارات دارند و در این خصوص نیز سعی می‌شود با اداره مربوطه برای رفع مشکل رایزنی شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با تمام توان سعی شده است به مشکلات مردم رسیدگی کنیم اما معتقدیم این همه مراجعه به دادگستری برازنده مردم خوب استان نیست و می شود بسیاری از مشکلات را خارج از دادگستری حل و فصل کرد.

توسلی زاده به مردم توصیه کرد مشکلات را در قالب مصالحه و نیز ارجاع به نهادهای شبه قضایی مانند نهاد داوری حل کنند و از مراجعه به دادگستری و ایجاد و تحمیل هزینه های مادی و معنوی جلوگیری کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم و جمعی از کارکنان دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار رییس کل دادگستری استان را همراهی کرده و به درخواست های مردمی مراجعین رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

این اولین دیدار مسوولان اداره کل دادگستری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ است که در مسجد امیرالمومنین برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha