۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85079871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ زندانی در خراسان جنوبی منتظر کمک خیران هستند

۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبر: 85079871
۵۴ زندانی در خراسان جنوبی منتظر کمک خیران هستند

بیرجند - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۵۴ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی به کمک‌های مردمی و خیران نیاز دارند.

غلامرضا حسین‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدهکار زن در بین این زندانیان نیست و ۱۹ نفر از این افراد بدهکار مالی، ۲ نفر نفقه و مابقی بابت مهریه در زندان هستند.

وی گفت: بیشترین بدهی این زندانیان حدود ۹۰۰ میلیون تومان است که تلاش می‌شود با جذب کمک‌های خیران، بخشودگی شاکیان و تسهیلات بانکی زمینه آزادی آنان فراهم شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته در جشن گلریزان ۱۳۷ زندانی جرایم غیر عمد استان آزاد شدند یادآور شد: هر میزان که مردم استان برای آزادسازی زندانیان کمک کنند ۲ برابر آن را می‌توانیم از مرکز جذب کنیم.

وی گفت: امسال به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) با کمک خیران و ستاد دیه ۶ زندانی جرایم غیر عمد در خراسان جنوبی از حبس رهایی یافتند.

حسین‌پور بیان کرد: مجموع بدهی این افراد معادل ۱۶ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال بوده است و شاکیان نیز ۱۴ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال از بدهی خود گذشت کردند که بهترین کمک برای آزادی محکومان مالی است.

وی گفت: برای آزادی این زندانیان مبلغ یک میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال از طریق ستاد دیه استان و ستاد دیه کشور پرداخت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی افزود: جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۲۷ فروردین امسال در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می‌شود که از خیران و مردم برای حضور در این همایش دعوت می‌شود.

وی گفت: همچنین خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب‌ ۰۱۰۶۳۴۱۹۷۵۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ یا با مراجعه حضوری به ستاد دیه استان نسبت به اهدای کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha