زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه زمان برگزاری و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های مختلف استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام «مهدی عبدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۳ رمضان مصادف با ۲۵ فروردین ماه جاری با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مقصد همه راهپیمایی‌ها در شهرستان‌های مختلف و مرکز استان به سمت میعادگاه نماز جمعه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در شهر کرمانشاه مراسم روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی (مقابل مسجد معتضدی) آغاز و به سمت مسجد جامع کرمانشاه ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام عبدی یادآور شد: در مراسم روز جهانی قدس امسال امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه امسال با عطر حضور پیکر مطهر ۲ شهید گمنام نیز همراه خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی این روز در استان کرمانشاه، گفت: امید است شاهد حضور گسترده اقشار و گروه های مختلف مردم در این راهپیمایی باشیم.

وی از مردم انقلابی و روزه دار استان دعوت کرد در خیزش عظیم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر هموطنان در حمایت از آرمان قدس شریف، علیه ظلم، خشونت و اشغالگری رژیم صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال و حقانیت و مظلومیت سر داده و نفرت و انزجار خود را از وحشی گری‌های این رژیم غاصب اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha