۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85081775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش همدان

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۵
کد خبر: 85081775
خارج از گود ورزش همدان

همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در ۲۵ فروردین ماه جاری به حواشی انتخابات هیات کشتی، روشن شدن وضعیت هیات کوهنوردی و شروع دوباره فوتبال محلات و دیگر اخبار پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا با تصمیم فدراسیون کشتی کشور، ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات ریاست هیات کشتی استان همدان تجدید شد؛ این تصمیم باعث شده تا اکنون برخی کاندیداها که در دوره قبلی نام نویسی انتخابات شرکت کرده بودند، تصمیم به انصراف بگیرند.

استعفای ناگهانی علیرضا گوهری رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی در اواخر سال گذشته باعث شد تا این هیات در بلاتکلیفی قرار بگیرد. ایرج جباری از پیشکسوتان مطرح کوهنوردی طی حکمی به عنوان سرپرست این هیات منصوب شد.

تیم غدیر ملایر نماینده استان همدان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور فردا جمعه در میزبان شیشه قزوین است که هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی در این رقابت‌ها شرکت نکرد.

ملایری‌ها در صورتی که حاضر به شرکت در این مسابقه نشوند، طبق قوانین لیگ برتر هندبال کشور از دوره رقابت‌ها کنار گذاشته خواهند شد.

لیگ فوتبال محلات همدان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مسابقات ورزشی این استان پس از یکسال وقفه، باردیگر با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان انجام خواهد شد، قرار است این مسابقات با سازوکار اصلاح شده و با حضور شانزده تیم منتخب برگزار شود.

اردوی آماده‌سازی اعزام تیم ملی دختران نوجوان از ۲۷ فروردین ماه جاری در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و بیتا خزایی تنها همدانی دعوت شده به این اردو است.

تیم ملی فوتبال زیر هفده سال که خود را برای مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا آماده می‌کند، اردوی آماده‌سازی متصل به اعزام خود را از یکشنبه ۲۷ فروردین در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌کند.

برهمین اساس شادی مهینی، سرمربی ۲۷ بازیکن را به اردو فرا خواند و خزایی در این اردو شرکت خواهد داشت و در نهایت ۲۳ بازیکن به مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۱۷ سال دختران آسیا اعزام می‌شوند.

برخی ورزشکاران نسبت به تعطیلی دفاتر هیات‌های ورزشی در ساعات کاری گلایه مند هستند. آن‌ها انتظار دارند دستگاه ورزش نظارت لازم را بر فعالیت روزمره دفاتر هیات‌های ورزشی داشته باشد.
افزایش چشمگیر هزینه دوره‌های مربیگری باعث شده تا استقبال ورزشکاران و ورزش دوستان همدان برای نام نویسی در این کلاس‌ها با افت چشمگیری مواجه شود.

نظارت ضعیف بر تعرفه باشگاه‌های خصوصی در رشته‌های مختلف ورزشی با انتقادهایی همراه است و شنیده می‌شود برخی باشگاه‌ها برای آموزش رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی و آمادگی جسمانی رقم‌های میلیونی طلب می‌کنند.

اخبار مرتبط

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در ۲۵ اسفندماه جاری به وضعیت مبهم مدیریت باشگاه پاس، برخی…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha