۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85081935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز قدس در ۳۲ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد- ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس مصادف با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در ۳۲ نقطه از شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جلیل محمدی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته راهپیمایی روز قدس در شهرستان های شیروان، بجنورد، فاروج، اسفراین، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این راهپیمایی در شهر بجنورد ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید آغاز و پس از طی مسیر خیابان طالقانی در مصلای بجنورد با سخنرانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور پایان می یابد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: این مراسم در شهرستان های شیروان، فاروج و اسفراین ساعت ۱۰ صبح و در شهرستان های مانه‌ و سملقان، راز و جرگلان و جاجرم ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح و در شهرستان گرمه ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح خواهد بود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha