۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85082145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 افزایش ۳۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل-ایرنا- رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از افزایش ۳۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایرنا امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند استان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۵ میلیون و۹۲ هزار و۵۲۲ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است، گفت: این در حالی است که سال قبل از آن ۱۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تردد به ثبت رسیده بود.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته هفت میلیون و۶۵۳ هزار و ۱۷۵ تردد در مبادی ورودی و هفت میلیون و۴۳۹ هزار و۳۴۷ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده است که افزایش ۳۲ درصدی را در مبادی ورودی و خروجی استان نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل، محورهای اردبیل- آستارا ، اردبیل- نیر و اردبیل- مغان را محورهای پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته ۱۲ میلیون و۷۴۴ هزار و۶۷۶ تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس،۱۱ میلیون و۹۰۲ هزار و۷۸۲ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس وهمچنین هشت میلیون و۷۲۰ هزار و۹۸۷ تردد نیز در محور اردبیل- مغان و بالعکس ثبت شده است.

نسیمی میانگین سرعت متوسط استان را ۷۳ کیلومتر عنوان کرد وافزود: انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین علاوه بر رعایت سبقت و سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

ثبت هشت میلیون تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان

وی در مدت یاد شده ثبت هشت میلیون و۶۷۴ هزار و۴۸۷ تردد سرعت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شد و علاوه بر این در این مدت یک میلیون و ۱۹ هزار و۷۱۰ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل محورهای آستارا- اردبیل، اردبیل- سرچم و اسالم- خلخال جزوه محورهای پرتخلف سبقت غیرمجاز استان بوده است.

نسیمی با اشاره به اینکه ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل فعال هستندTادامه داد: مردم قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha