هنرمند بوسنیایی: خوشنویسی هنر تاثیرگذار در انتقال پیام‌های قرآن کریم است

تهران - ایرنا - هنرمند خوشنویسی از کشور بوسنی که نخستین بار است به ایران سفر می‌کند، ضمن ابراز خرسندی از حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: خوشنویسی هنر تاثیرگذار در انتقال پیام‌های قرآن کریم است.

عبدالحق حاجی میلیچ در حاشیه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: از این که به ایران آمده‌ام و توانسته‌ام در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور داشته باشم بسیار هیجان زده‌ام. این حضور تجربه بزرگی برای من است و از آنجایی که علاقه‌مندی من به خوشنویسی قرآنی است، شاهد آثار بسیار خوبی از هنرمندان مختلف جهان در این زمینه هنری در نمایشگاه هستم.

این نمایشگاه از آنجایی که آثار هنرمندان مختلفی از جهان را به نمایش گذاشته تجربه بسیار بزرگی است که می‌توانم از طریق برقراری ارتباط با هنرمندان ایرانی و دیگر کشورها در نمایشگاه بر آموخته‌هایم بیافزایموی هنر خوشنویسی را از هنرهای تاثیرگذار در انتقال پیام‌های قرآن کریم خواند و افزود: این نمایشگاه از آنجایی که آثار هنرمندان مختلفی از جهان را به نمایش گذاشته، تجربه بسیار بزرگی است که می‌توانم از طریق برقراری ارتباط با هنرمندان ایرانی و دیگر کشورها در نمایشگاه بر آموخته‌هایم، بیافزایم.

هنرمند بوسنیایی با ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه قرآن کریم گفت: امیدوارم این آخرین باری نباشد که در نمایشگاه قرآن تهران حضور پیدا می‌کنم. این اولین حضورم است و آخرین هم نخواهد بود.

هنرمند بوسنیایی: خوشنویسی هنر تاثیرگذار در انتقال پیام‌های قرآن کریم است

عبدالحق حاجی میلیچ افزود: قرآن از مهمترین ضرورت‌های زندگی مسلمانان است و این کتاب الهی بهترین راه ارتباطی میان مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

هنرمند خوشنویس بوسنیایی تاکید کرد: همه ملت‌ها و مردم کشورهای جهان با تاسی از قرآن می‌توانند گرد هم آیند و از آموزه‌های قرآنی برای داشتن جهانی زیبا و بهتر زندگی کردن بهره‌مند شوند.

اسلام دین صلح و آرامش است

وی افزود: پیام من به جهان آن است که به گفته‌های نادرست درباره اسلام گوش ندهید زیرا اسلام دین صلح و آرامش است و باید این را احساس کرد.

از تمامی مردم جهان می‌خواهم که به ایران بیایند و آن چیزهای نادرستی که در مورد این کشور گفته می‌شود را باور نکنندحاجی میلیچ گفت: از همه مردم جهان می‌خواهم که به ایران بیایند و آن چیزهای نادرستی که در مورد این کشور گفته می‌شود را باور نکنند زیرا ایران کشوری دارای فرهنگ غنی است و تمام جهان را به صلح و آرامش فرامی‌خواند. به ایران بیایید و زیبایی‌های این کشور را ببینید.

بنا به اعلام شورای برنامه‌ریزی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، امروز جمعه آخرین روز فعالیت سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم خواهد بود. این نمایشگاه از ۱۲ فروردین در مصلی امام خمینی(ره) تهران دایر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha