۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85082546
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد

رشت - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و باشکوه مردم خداجو و روزه‌دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

در این بیانیه تصریح شده است : ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال یک بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام و نفرت و انزجارشان را از جنایات رژیم دژخیم و نامشروع اسرائیل و سیاست‌های شیطانی حامیان استکباری آن به نمایش گذاشتند و لرزه بر پیکره متجاوز و چپاولگر صهیونیسم بین الملل انداختند.

در ادامه تاکید شده است: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۵ کشور دنیا، لبیک امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان به ندای الهی امامین انقلاب اسلامی، امام خمینی (رحمت الله علیه) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است تا سران استکبار جهانی بدانند که آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف مساله اول جهان اسلام بوده و مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تا نابودی کامل اسرائیل این غده سرطانی گیتی ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه عنوان شد: حضور باشکوه و دشمن‌شکن گیلانیان غیور و ولایت‌مدار اعم از پیر و جوان، مرد و زن، دانشجو و دانش‌آموز، همگام با سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از پاسداشت میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی و محکومیت جنایات ضدبشری و ددمنشانه رژیم شقی و سفاک صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از عموم مردم استان که با حضور گسترده، پرشور و خیره‌کننده خود حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌کوب خلق کردند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات دیار فرزندان سردار جنگل افزودند قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha