۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1571
کد خبر: 85084580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدارهای چهره به چهره مدیران دولت سیزدهم با ولی نعمتان انقلاب

یاسوج- ایرنا- یکی از اولویت های اصلی دولت مردمی سیزدهم ارتباط مستمر و چهره به چهره با مردم این ولی نعمتان انقلاب بوده و از نخستین روزهای استقرار دولت این برنامه با حضور استاندار ، معاونین و برخی مدیران اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد در بازه زمانی مشخص و بی وقفه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، به گفته رئیس جمهور،دیگر دورانی نیست که روستایی در کشور وجود داشته باشد که مسئول دولتی به آنجا پا نگذاشته باشد و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار نداده باشد.

آیت الله رئیسی در آخرین دیدار خود در هفته گذشته با نمایندگان اتحادیه های دانشجویی بر این امر پای فشرد که مدیران دولت باید به میان مردم بروند تا همه اقشار بتوانند رودررو حرف بزنند و مردم هم بتوانند بدون لکنت زبان حرف خود را به مدیران بگویند و اینچنین است که دولت سیزدهم براستی دولت مردمی نام می گیرد.

دیدارهای چهره به چهره مدیران دولت سیزدهم با ولی نعمتان انقلاب

این برنامه دولت مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد از نخستین روزهای ورود سیدعلی احمدزاده به عنوان استاندار شکل واقعی به خود گرفت و هفته ای نیست که استاندار و مدیران استان در دیدارهای رودررو پای دردل های مردم منطقه ننشینند و گرهی از مشکلات آنان باز نکنند.

دیدارهای چهره به چهره مدیران دولت سیزدهم با ولی نعمتان انقلاب

در استان نزدیک به یک روز از روزهای کاری در هفته به این سنت حسنه اختصاص دارد و استاندار با رویی گشاده میزبان مردمی می شود که مشکلی در زندگی خود دارند ، با حوصله به حرف های و گاهی تشرهای انان گوش می دهد و در پایان برای حل مشکل آنان دستور می دهد.

به گفته برخی از افرادی که در دیدارهای چهره به چهره مشکل خود را با استاندار در میان گذاشته اند و وی برای حل آنها دستور داده است ، آقای احمدزاده تا به انتها برای حل مشکل آنان پیگیری می کند تا به سرانجام برسد.

روز شنبه هر هفته تا آنجا که زمان اجازه دهد عده ای از مردم و قشرهای مختلف از مناطق دور و نزدیک استان در محل استانداری در یاسوج جمع می شوند تا درددل دل ها و خواسته های خود را با استاندار مطرح کنند و دستورات لازم را دریافت کنند.

دیدارهای چهره به چهره مدیران دولت سیزدهم با ولی نعمتان انقلاب

این دیدارها که بیشتر به برنامه ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد معروف شده دارای چنان بازخوردی بوده است که هر هفته شمار مراجعه کنندگان از مناطق مختلف بیشتر از هفته گذشته است و گاهی استاندار برای پاسخگویی به خواسته همه وقت کم می آورد.

یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم پاسخگویی و رفع مشکلات مردم محروم است و دیدار های چهره به چهره مقامات ارشد استانی با مردم برای تحقق این سیاست در صدر این برنامه ها قرار گرفته و به قوت در این استان تداوم دارد و احمدزاده نیز تاکید ویژه ای بر این دیدارها دارد.

وی معتقد است که باید کمک به مردم در اولویت مسئولان قرار گیرد زیرا با تعهد، تدبیر و مدیریت جهادی و انقلابی می توان خواسته ها و مشکلات مردم را رفع کرد.

بررسی نامه ها و گفت و گو با افراد مراجعه کننده نشان می دهد مشکلات و درخواست های آن شامل طیف گسترده ای از موضوعات می شود که اشتغال و بخش های مسکن و تولید وجه برجسته مطالبات مردمی در دیدارهاست.

دیدارهای چهره به چهره مدیران دولت سیزدهم با ولی نعمتان انقلاب

استاندار به همراه معاونان خود با حوصله به دردل های مردم گوش می دهند و نامه های آنان را مطالعه می کند و در آخر یا خود دستور حل مشکل را صادر می کند و یا در جلسه به مدیرکل مربوطه تلفن می کند و مشکل را با وی مطرح کرده و از او می خواهد مشکل مراجعه کننده را حل کند.

برنامه ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گذشت نزدیک به ۲سال از عمر دولت مردمی سیزدهم تعطیل نشده است و نماینده عالی دولت همچنان در کنار مردم می نشیند و به درددل های آنان گوش می دهد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha