آرمان‌گهر سیرجان بر شهرداری همدان غلبه کرد

کرمان - ایرنا - جدال حساس تیم فوتبال آرمان‌گهر سیرجان در هفته ۲۹ رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر به نفع آرمان گهر خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان و شهرداری همدان در شرایطی از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه روز شنبه به مصاف هم رفتند که عده ای می گفتند تیم آرمان گهر به علت بلاتکلیفی مدیریتی در این بازی به میدان نخواهد رفت.

اما شاگردان قاسم شهبا که در هفته های گذشته نتایج قابل قبولی گرفته بودند، در این مسابقه هم با تمامی توان به میدان رفتند و تیم برتر میدان بودند به طوری که در دقایق پایانی با تک گل علیرضا ابراهیمی توانست مهمانش را شکست دهد.

ترکیب تیم ها

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در این مسابقه با ترکیب آیدین قویدل، حمید خدابنده لو، محمد مشایخ، بلال میرزاعلی، علیرضا قاسمی، سعید قائدی فر، علیرضا ابراهیمی، امیر محمود آبادی، امیر زیدآبادی، دانیال ماهینی، مهدی پورفریدونی به میدان رفت.

پرویز کریمی، مهدی خلج، محمد بیرانوند، مرتضی کریمی، امیرحسین پورقاسمی، آرمین طلایی منش، رامین آقالو، حسین کاظمی، مسعود رمضانی، علی سبحانی و پیمان حشمتی نیز بازیکنان شهرداری همدان در این مسابقه بودند.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز شنبه هفته آینده در هفته ۳۰ جام آزادگان باید در خرم آباد به مصاف خیبر برود و شهرداری همدان در آستارا مهمان شهرداری این شهر است.

مس شهربابک دیگر نماینده استان کرمان در جام آزادگان نیز در اردکان مهمان چادرملو بود که این بازی نیز با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha