مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایستگاه آخر

تهران- ایرنا- مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با برگزاری این مسابقات در شعبه استان کردستان در هفته جاری به کار خود پایان می دهد و تمام تیم های راه یافته به دور منطقه ای مشخص خواهند شد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و ‌آموزش ایرنا از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی، مرحله استانی این مسابقات از مهر ماه سال ۱۴۰۱ و با شرکت بیش از ۳۸۷ گروه دانشجویی ۳۱ واحد استانی جهاددانشگاهی سراسر کشور آغاز شد که در پایان فروردین ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

استان های یزد، مرکزی، زنجان و اصفهان بیشترین تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مرحله را داشتند. مرحله منطقه ای این مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و تیم های راه یافته به مرحله کشوری مشخص خواهند شد.

میزبان های منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران مشخص شدند

مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۵۸ گروه برگزیده مرحله استانی از ۳۱ واحد استانی در چهار منطقه‌ی شرق به میزبانی واحد خراسان رضوی، منطقه شمال به میزبانی دانشگاه تهران، منطقه جنوب به میزبانی واحدصنعتی اصفهان و منطقه غرب به میزبانی واحد ایلام برگزار خواهد شد.

مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران بعد از عید فطر آغاز می شود و تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی مسابقات ملی مناظره دانشجویان نیز در خردادماه سال جاری خواهد بود.

مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران توسط مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران، هر ساله در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری با حضور تیم‌های دانشجویی از سراسر کشور برگزار می شود.

دانشجویان برای شرکت در این مسابقه‌ هیچ‌گونه محدودیتی از نظر جنسیت، رشته و مقطع تحصیلی نخواهند داشت. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و گزارش ادوار گذشته مسابقات می توانند به پایگاه اینترنتی www.isdc.ir  مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha