۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 937
کد خبر: 85086462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای اسلامی سرعین با تامین زمین احداث موزه موافقت کرد

اردبیل - ایرنا - مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرعین از موافقت اعضای شورای اسلامی این شهر برای اختصاص زمین احداث ساختمان این اداره و موزه خبر داد.

ایرج سپیدکار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر سرعین در جلسه اخیر خود با اختصاص زمین برای احداث موزه و اداره میراث فرهنگی این شهرستان موافقت کرد و با تامین اعتبارات مورد نیاز، عملیات اجرایی آنها در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین نیز ایجاد ساختمان ادارات در شهرستان را گامی بلند در راستای تشهیل دسترسی مردم به خدمات دولت و تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: اعضای شورا و شهرداری سرعین از هرگونه اقدام که باعث افزایش رضایت اهالی شهر و کاهش مشکلات آنها شود حمایت می‌کنند.

جعفر بذری تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری شهر سرعین، ضرورت و اهمیت فعالیت اداره میراث‌فرهنگی در این شهر با توان و ظرفیت بیشتر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ما در همین راستا زمین مناسبی را برای احداث اداره میراث‌فرهنگی و موزه شهر سرعین در نظر گرفته‌ایم.

سرعین با داشتن مراکز متعدد آب گرم و آب درمانی و پیست اسکی آلوارس، از مقاصد مهم گردشگران و مسافران است و استاندار اردبیل با لحاظ قابلیت گردشگری این شهرستان، بر تکمیل طرح‌های اقتصادی و گردشگری سرعین طبق برنامه زمانبندی شده تاکید کرده است.

شهرستان گردشگرپذیر سرعین در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل و در دامنه سبلان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha