۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85090929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی نهضت ملی مسکن خواف ۶۰ درصد است

گناباد-ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: طرح آب‌رسانی نهضت ملی مسکن این شهرستان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است.

محسن چهکندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن خواف با اجرای یک هزار و ۸۰۰ متر توسعه شبکه با لوله های سایز ۶۳ ، ۷۵، ۹۰، ۱۱۰ و ۲۰۰ میلی متر و احداث هفت باب حوضچه شیرآلات طی سالجاری در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: ۱۲ میلیارد ریال برای طرح آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن و واحدهای مربوطه طی امسال تخصیص یافته است.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف اضافه کرد: با آبرسانی به طرح نهضت ملی این شهرستان در مرحله نخست ۴۵۰ خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

چهکندی گفت: از مجموع ۶ هزار و ۸۰۷ اتفاق و حادثه که طی سال ۱۴۰۱ در خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات شهرستان خواف رخ داد، ۲ هزار و ۱۳۶ اتفاق در انشعابات، چهار هزار و ۳۴۰ مورد در شبکه توزیع و بقیه مربوط به خطوط انتقال آب‌رسانی مناطق شهری و روستایی خواف بوده است.

از مجموع بالغ بر ۱۷ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خواف، تاکنون حدود ۱۱ هزار نفر تایید نهایی شده و فرآیند واگذاری و احداث واحدهای آنان در حال انجام است.

برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۷۷۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکونی یعنی معادل دو سوم وسعت کنونی شهر خواف به این شهر اضافه می شود.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان، در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha