مدیر آژانس ادبی پل: پنج ناشر از ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کنند

تهران- ایرنا- مدیر آژانس ادبی پل با اعلام اینکه پنج ناشر از ترکیه در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کنند، گفت: این ناشران در تاریخ‌های ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت برای تبادل رایت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مجید جعفری‌اقدم درباره ناشرانی که از کشور ترکیه در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کنند، به خبرنگار کتاب ایرنا گفت: پنج ناشر فعال از کشور ترکیه در موضوع کتاب‌های کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران در بخش بین‌الملل شرکت می‌کنند. این ناشران در غرفه تجمعی کشور ترکیه در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب حضور خواهند داشت.

مدیر آژانس ادبی پل ادامه داد: اسامی ناشران ترکیه‌ای که در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب شرکت می‌کنند، ازجمله انتشارات نار، انتشارات سیگما، انتشارات ام.اس.ای، انتشارات کاواک و انتشارات اسطرلب هستند.

اسامی لاتین ناشران ترکیه‌ای که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند به شرح زیر است: Usturlab Yayinlari ، Nar Yayinlari ، MSE Yayinlari ، Vakvak Yayinlari ، Sigma Publishing

مدیر آژانس ادبی پل: پنج ناشر از ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کنند

به گفته او ناشران ترکیه‌ای از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای معرفی و فروش کپی‌رایت کتاب‌هایشان و همچنین خرید کپی‌رایت کتاب‌های ایرانی برای ترجمه و نشر به زبان ترکی استانبولی در نمایشگاه امسال کتاب تهران شرکت می‌کنند.

سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ امسال در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌ صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha