استاندار: اظهارنظرهای مردمی ملاک ارزیابی عملکرد مدیران در مازندران است

نوشهر- ایرنا- استاندار مازندران گفت: برخی از کم کاری ها در برخی از ادارات استان قابل قبول نبوده و عملکرد مدیران نهادها با مراجعه کمی در دیدارهای مردمی مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار مردمی در دفتر استانداری غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود : شهرستانی که مردم آنجا کمترین مراجعه را در دیدار مردمی داشته باشند بیشترین امتیازها را دریافت می کند چراکه برآیندها نشان می دهد مدیر آن شهرستان خوب کار می کند.

وی اظهارداشت: شهرستانی که بیشترین مراجعه کننده را در دیدارهای مردمی هفتگی داشته باشند به طور قطع یک جای کار می لگند که باید اصلاح بشود.

وی خاطرنشان کرد : همه مسوولان در استان مازندران بدانند از این طریق رصد می شوند و هر نهادی که بیشترین مراجعه کننده را دارد یعنی آن نهاد خوب کار نمی کند و امیدواریم که همه مسوولان نیز گام هایی برای حل مشکلات بردارند.

استاندار مازندران با بیان این که، درخواست های مردم در دیدارهای مردمی هفتگی نیازمند آسیب شناسی است، گفت : درخواست مردم در دیدارهای مردمی سه شنبه ها با مدیران استان مورد بررسی قرار می گیرد که بخشی از آن ها رفع و بخشی دیگر که حل نشدنی است با تعامل دستگاه های مربوط راهکار حل مشکل برای آن ارایه می شود.

استاندار: اظهارنظرهای مردمی ملاک ارزیابی عملکرد مدیران در مازندران است

حسینی پور ادامه داد : این دیدارهای مردمی و درخواست شهروندان باید آسیب شناسی و میزان نیازها تجزیه و تحلیل بشود و برخی از آن ها نیز در جلسات استانداری مورد توجه و بررسی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد : ما به دنبال روزی هستیم که مراجعه کننده در دیدارهای مردمی علاوه بر درخواست شخصی، برای توسعه و احیای استان راهکار و پیشنهادهای اصولی و کارشناسی ارایه کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد : برخی از مراجعه کنندگان امروز خانواده های معظم شهدا و متدینین بودند که دغدغه حجاب داشتند و بر ضرورت توجه بیشتر مسوولان و نهادهای مربوط به این مهم تاکید داشتند.

به گفته وی مراجعه کنندگان امروز دیدار مردمی در نوشهر گروه های متفاوتی بودند که مباحث عمومی گرفته تا شهری و محلی را مطرح کردند.

استاندار: اظهارنظرهای مردمی ملاک ارزیابی عملکرد مدیران در مازندران است

به گفته مسوولان امر در ملاقات مردمی امروز نوشهر دست کم ۵۰۰ برگه ثبت ملاقات با استاندار صادر شده است.

شماری از اهالی غرب مازندران، امروز در این دیدار مردمی اشتغال، کمک هزینه معیشتی و دریافت امتیاز چهارگانه آب، برق و گاز، مسکن، اشتغال را جزو مهم ترین خواسته هایشان از مسوولان استانی مستقر در دفتر شعبه استانداری غرب مازندران در نوشهر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شعبه دفتر نمایندگی استانداری غرب مازندران از اول دی ماه امسال با حضور استاندار و شماری از مدیران استانی و فرمانداران غرب مازندران در نوشهر با هدف ارائه خدمات و پاسخگویی به خواسته های مردم شهرستان های نور. نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن، رامسر راه اندازی شده است.
طبق برنامه ریزی های تعریف شده معاونان استاندار، مدیران ستادی و ادارات کل روزهای سه شنبه هر هفته با هدف پاسخگویی به خواسته های مردم در این دفتر حضور می یابند.
از زمان راه اندازی این دفتر، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران سه بار به همراه مدیران استانی در این دفتر حضور داشتند و به درخواست های مردم غرب مازندران پاسخ دادند.

خطرات جاده ای، طولانی شدن رسیدگی به در خواست های اداری و عدم دسترسی آسان به مدیران استانی از دغدغه ها و رویاهای دست نیافتنی غرب مازندران بود که با شکل گیری دولت جهادی سیزدهم و استقرار این دفتر گامی موثر برای جلوگیری از تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این خطه غربی مازندران برداشته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha