۲۵۷ قطعه زمین در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شرق استان سمنان تامین شد

شاهرود - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) گفت: ۲۵۷ قطعه زمین در راستای اجرای طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به منظور ساخت مسکن در شهرستان‌های شاهرود و میامی تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر عمیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این قطعه زمین ها از هفته آینده به ثبت نام کنندگان در شرق استان سمنان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آیین نامه اجرایی این طرح اسفند ماه سال گذشته به این اداره کل ابلاغ شد، ابراز کرد: برای همه ثبت نام کنندگان این طرح به منظور ساخت مسکن پرونده تشکیل شد.

عمیدی با بیان اینکه به هر ثبت نام کننده زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن،۲۰ هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان‌های شاهرود و میامی ثبت نام کردند که ۶ هزار نفر از این تعداد دارای شرایط لازم بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) ادامه داد: یکهزار و ۹۳۷ متقاضی مسکن با واریز آورده اولیه که ۴۰ میلیون تومان است، پرونده خود را تکمیل کرده‌اند.

وی به واگذاری زمین به منظور ساخت واحدهای مسکونی ویلایی اشاره کرد و گفت: مجوز ساخت واحدهای مسکونی ویلایی برای متقاضیان شهرهای میامی، بیارجمند و کلاته خیج صادر شده است.

عمیدی افزود: ۱۸۲ هکتار زمین برای ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های شاهرود و میامی تامین شد.

به گزارش ایرنا، ۶٠ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان در برنامه ساخت است که ۳۰هزار خانه در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد در نقاط مختلف استان باید ساخته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha