۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85095112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر ورزش و جوانان: ۷۰ طرح ورزشی در خوزستان بهره برداری می‌شود

اهواز - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: ۷۰ طرح ورزشی امسال در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا سید حمید سجادی روز جمعه در بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان حمیدیه افزود: همانطور که متوجه شدم شهرستان حمیدیه نیازمند بوستان‌های ورزشی است که باید تلاش کنیم این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه مردم این شهر به چمن‌های طبیعی ورزش بیشتری نیاز دارند، ادامه داد: خوشبختانه تیم‌های ورزشی قابل توجهی حمیدیه وجود دارد به همین دلیل نیاز به چمن‌های طبیعی در این شهرستان احساس می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد استخر و سالن‌های ورزشی را از دیگر نیازهای ورزشی شهرستان حمیدیه عنوان کرد و گفت: از یک سالن چندمنظوره ورزشی در حال ساخت نیز بازدید داشتیم که از نظر جایگاه تماشاگران شرایط خوبی داشت و می توان آن را توسعه داد.

وی افزود: این سالن نیاز به تأسیسات برودتی، کفپوش، تجهیزات و امکانات ورزشی دارد که باید هرچه سریعتر ایجاد و بهره برداری شوند.

سجادی وجود یک استخر در حال ساخت با قدمت بیش از ۱۲ سال در شهرستان حمیدیه را یادآور شد و اظهار کرد: این طرح برای تکمیل و بهره برداری نیازمند تامین منابع مالی و دیگر اقدامات لازم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خوزستان را یک استان فوتبال خیز و مردم آن را علاقه مند به فوتبال دانست و افزود: عملکرد این استان در کشتی فرنگی نیز جای قدردانی دارد چراکه اخیرا فرنگی کاران استان در رقابت‌های قهرمانی آسیا سه مدال طلا کسب کردند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پایگاه‌ قهرمانی و همگانی ورزش استان خوزستان از نطر امکانات فوق‌العاده است به گونه‌ای که در بخش توسعه ورزش همگانی و بحث آموزش، در بین تمام استان‌ها رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha