۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85096075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش کشتی‌گیران خوزستانی در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی

اهواز - ایرنا - کشتی گیران خوزستانی در رقابت های بین المللی ترکیه موفق به کسب یک نشان طلا و نقره شدند.

رمضان جمالپور شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه با حضور کشتی گیرانی از سراسر جهان در حال برگزاری است که پیام احمدی به مدال طلا و محمد معراج محمدی نیز به مدال نقره دست یافتند.

رییس هیات کشتی خوزستان در بخش دیگری از این گفت‌وگو ادامه داد: همچنین در پایان رقابت های کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور، در وزن ۷۰ کیلوگرم مرضیه مظفری ورزشکار استان خوزستان با شایستگی به مدال برنز این وزن رسید همچنین سرور سعیدی در وزن ۶۵ کیلوگرم مقام پنجم و زهرا کردزنگنه در وزن ۵۵ کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی باشگاه‌های خوزستان در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد که در پایان تیم های اندیمشک، اهواز و دزفول عناوین اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

اولویت هیات کشتی خوزستان توجه به رده های سنی پایه است

جمالپور در ادامه به برنامه های هیات کشتی استان اشاره کرد و افزود: اولویت ما در کشتی خوزستان، توجه به رده های سنی پایه بوده و در این راستا مسابقات بی شماری برگزار می کنیم همچنین رسیدگی به کشتی بانوان از دیگر برنامه های ما بوده و در این خصوص برنامه های متنوعی داریم.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه کشتی گیران استان همواره بخش زیادی از نفرات تیم ملی را تشکیل می دهند گفت: در اردوی اخیر تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان پویا دادمرز، مهدی محسن‌نژاد، پویا ناصرپور، ایمان محمدی، دانیال سهرابی، امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی، سعید کریمی‌زاده و امین میرزازاده حضور داشته و خود را برای حضور در رقابت های جهانی آماده می کنند.

وی در پایان به رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه در رده سنی جوانان اشاره کرد و افزود: این پیکارها روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر آنتالیا برگزار می شود که علی احمدی وفا، محمد عشیری، اهورا بویری و ابوالفضل پایدار از خوزستان تیم ملی را همراهی می کنند.

گفتنی است بیش از ۲۰۰ هزار ورزشکار خوزستانی به صورت سازمان یافته مشغول فعالیت هستند که این آمار روز به روز در حال افزایش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha