امام جمعه موقت سمنان: مسوولان با وحدت برای پیشرفت کشور تلاش کنند

سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان گفت: مسوولان با پرهیز از نگاه سلیقه‌ای و جزیره‌ای، با حفظ وحدت در زمینه‌های مختلف برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های عید فطر افزود: حفظ و تقویت وحدت بین قوا، بین مردم و مسوولان و مسوولان با یکدیگر زمینه‌ساز تعالی و راه‌گشا است و دشمن نمی‌تواند اهداف شوم خود را در کشور پیش ببرد.

امام جمعه موقت سمنان ابراز کرد: وقتی نیروی مقتدر دریایی کشور یک کشتی غیرمجاز و نیروی توانمند هوایی پهپاد دشمن را در هوا متوقف می‌کند نشان از اقتدار و عزتمندی کشور است که دشمن چشم دیدن این موفقیت‌ها و دستاوردها را ندارد.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم، بیان کرد: معلمی شغل انبیا است و انتظار می‌رود معلمان با تمرکز بر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در پرورش نوجوانان و جوانان انقلابی بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه شهید مطهری را باید شهید جهاد تبیین خواند، تصریح کرد: دشمنان در دوره‌های مختلف با تمرکز بر فرهنگ و افکار جامعه به دنبال ترویج فرهنگ غربی و پیشبرد اهداف شوم خود هستند و جهاد تبیین خنثی‌کننده دسیسه شوم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به هفته کار و کارگر اظهار کرد: باید تلاش شود تعادل بین کارگری و کارمند بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: کارگران میدان‌دار تحقق رشد تولید و قشر زحمتکش جامعه هستند و شان و منزلت کارگران در جامعه باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: اگر پیشرفت میخواهیم باید برقراری عدالت نیز همراه با پیشرفت بیش از پیش مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد با توصیه به رعایت تقوا افزود: ماه رمضان ماه تمرین تقوا بود و امید است نمازگزاران تلاش کنند دستاوردهای ماه مبارک رمضان حفظ شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا منشأ بسیاری از اقدامات تأثیرگذار و زمینه سرعت‌بخشی در حوزه عمران و آبادانی شهرها و روستاها است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به حادثه تلخ هشتم شوال، اضافه کرد: تخریب بقیع از جمله حادثه تلخ در این روز است که دل دوست‌داران اهل بیت(ع) را به درد آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha