۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85097438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات تیراندازی با کمان قزوین نفرات برتر خود را شناخت

قزوین - ایرنا - رییس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین گفت : مرحله نخست رقابت های قهرمانی تیراندازی با کمان استان قزوین با شناخت نفرات برتر آقایان و بانوان به کار خود پایان داد.

ابراهیم برخورداری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در د۲ بخش آقایان و بانوان و با حضور ۴۳ ورزشکار از شهرستان های قزوین، آبیک، تاکستان، بویین زهرا و البرز برگزار شد.

وی ادانه داد: در مسابقات آقایان زیر ۲۰ سال، امیر محمد ذوالقدر به عنوان قهرمانی دست یافت و مقام دوم به هلیا یگانه رسید و وانیا گیتی نورد در جایگاه سوم ایستاد.

وی همچنین اضافه کرد : در بخش ریکرو ۳۰ متر آقایان نیز امیر محمد ذوالقدر نشان طلای دیگری را به گردن آویخت و مقام های دوم و سوم به امین آقاجان زاده و امید حسین پور رسید.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه در مسابقات کامپوند ۳۰ متر آقایان، محمد ذوالقدر با کسب بالاترین امتیاز به مقام نخست رسید و سید رسول ابوطالبی و میثم ملاجان به ترتیب به مدال های نقره و برنز بسنده کردند، گفت : در رقابت های زیر ۲۰ سال بخش کامپوند هم پرهام برخورداری مدال طلا را از آن خود کرد و جایگاه های دوم و سوم به مجتبی مبارکی و عاطفه شیخی رسید.

رییس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین با اشاره به این که در مسابقات ۳۰ متر بانوان و در بخش ریکرو فاطمه حاجی حیدری با شکست سایر حریفان بر سکوی نخست ایستاد و شکوفه طاهرخانی و منا صمدزاده عناوین دوم و سوم را کسب کردند، اضافه کرد: در رقابت ریکرو ۱۸ متر نیز یوسف احمدی، امیرحسین پور امامی و نیلوفر پرهیزکاری اول تا سوم شدند.

برخورداری همچنین گفت: در کامپوند ۳۰ متر بانوان نیز مقام اول و دوم به عاطفه شیخی و سیده مبینا موسوی رسید.

به گزارش ایرنا، این رقابت ها در شهرستان البرز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha