۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85502695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعیین ۲۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مروست یزد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85502695
تعیین ۲۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مروست یزد

یزد- ایرنا- فرماندار مروست یزد گفت: ۲۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رای با همکاری ۷۰۰ نیروی اجرایی، بازرسی و نظارتی در هشتم تیرماه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شد.

"جواد دانشور" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۲۲ شعبه ثابت و بقیه سیار است که آرای مردم شهرستان را جمع آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون طبق مقررات جلسات هیات اجرایی و نظارت در شهرستان برگزار شده ادامه داد: همه تمهیدات لازم برای انتخابات باشکوه در منطقه فراهم است.

این مسئول بیان کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم اهمیت زیادی دارد و باید همه به خصوص فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها همکاری کنند.

تعیین ۲۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رای انتخابات در مروست یزد

دانشور گفت: در برگزاری انتخابات گذشته برای مجلس توسط فعالان فضای مجازی و خبرنگاران همکاری خوبی در اطلاع رسانی انجام شد و در انتخابات پیش رو ادامه دارد.

فرماندار مروست بیان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم نقش مهمی در تامین عزت و اقتدار کشورمان دارد.

دانشور تاکید کرد: تولید و انتشار محتواهای مناسب در حوزه انتخابات و تبیین اهمیت موضوع بسیار مهم است و در این خصوص در شهرستان اقدام می‌شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود و مرکز شهرستان مروست در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha