۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85099275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت شرکت در رویداد رهیافت‌های نوین سوادآموزی در کردستان تمدید شد

سنندج- ایرنا- سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی و بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید، تا پایان تیرماه جاری تمدید شد.

گلبهار خسروی روز سه شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رویداد در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، فناوری‌های جدید، ایده‌ها، خلاقیت‌ها، خرد جمعی و ارائه راهکارهای نوین عملیاتی و کاربردی برای شناسایی، جذب، ثبت‌نام و آموزش بیسوادان باقی مانده برگزار می‌شود.

وی توسعه، تحکیم، تعمیق و تثبیت سواد در کم سوادان را از جمله اهداف برگزاری این رویداد اعلام کرد و گفت: مشارکت همه اقشار جامعه از جمله شرکت‌های دانش بنیان برای ارائه راهکارها و محصولات خود جهت از بین بردن کم سوادی و بی‌سوادی و باز مهندسی جدید در مسیر سوادآموزی از دیگر اهداف این رویداد علمی است.

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در این فراخوان ملی و بین المللی تا ۳۱ تیر ماه سال جاری تمدید شده است، گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در رویداد می توانند به تارنمای فراخوان به نشانی www.rasa.lmo.gov.ir مراجعه کنند.

وی در ادامه از تمام علاقه مندان و صاحب نظران به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان دعوت کرد در این فراخوان مشارکت داشته باشند.

خسروی همچنین به تشکیل دبیرخانه استانی به منظور پیگیری اقدامات مربوط به این رویداد اشاره کرد و گفت: توزیع پوستر، اطلاع رسانی فراخوان از طریق فضای مجازی، کانال ها، برگزاری نشست خبری ، برگزاری جلسه تبیینی و هماهنگی با دانشگاه های استان، فضا سازی و تبلیغات محیطی، مکاتبه با دستگاه ها و نهادها و بهره گیری از ظرفیت های مختلف برای مشارکت صاحب نظران از مهمترین اقدامات دبیرخانه استانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha