۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85101324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت فعالان اقتصادی گناباد در پرداخت مالیات ۲۰ درصد افزایش یافت

گناباد-ایرنا-رییس اداره امور اقتصادی و دارایی گناباد گفت: مشارکت فعالان اقتصادی این شهرستان در پرداخت مالیات بدنبال سیاستهای دولت سیزدهم طی یک سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت.

علی بیگی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سالهای گذشته ۸۰ درصد از مالیات وصولی شهرستان گناباد توسط واحدهای تولیدی و ۲۰ درصد را بقیه واحد ها پرداخت می کردند ولی با سیاستهای دولت سیزدهم مبنی بر رسیدگی دقیق به پرونده های مالیاتی، مشارکت فعالان اقتصادی در پرداخت مالیات افزایش یافت.

وی ادامه داد: در نتیجه این رویکرد، هم اکنون ۶۰ درصد مجموع مالیات دریافتی سالانه در شهرستان گناباد توسط واحدهای تولیدی و ۴۰ درصد را بقیه واحدها و فعالان اقتصادی پرداخت می کنند و مشارکت فعالان اقتصادی در پرداخت مالیات ۲۰ درصد افزایش یافته است.

رییس امور اقتصادی و دارایی گناباد تصریح کرد: این سیاستهای حمایتی دولت سیزدهم از واحدهای تولیدی نقش مهمی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه رونق اقتصادی و رشد تولید دارد.

بیگی در خصوص نتایج مهم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هم گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال مالیات وصولی از این محل طی سال گذشته برای اجرای طرحهای عمرانی به شهرداری ها و دهیاریهای گناباد پرداخت شد.
مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha