آموزش و پرورش به همت دولت و مجلس انقلابی به جایگاه اصلی خود می‌رسد

سمنان- ایرنا- دبیر هیات رییسه‌ مجلس شورای اسلامی و رییس جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: آموزش و پرورش را باید به همت دولت و مجلس انقلابی به جایگاه اصلی خود برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی کریمی فیروزجاهی روز پنجشنبه در نشست تخصصی جامعه اسلامی فرهنگیان استان سمنان در مرکز آموزشی و تفریحی ، رفاهی فرهنگیان شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر افزود: طی دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان، رهنمود ها و خط و مشی ها برای مجلس و دولت توسط ایشان به صورت دقیق و کارشناسانه مشخص شد.

وی یادآور شد: در همین راستا و به جهت عمل به‌فرامین مقام‌ معظم‌ رهبری، اقداماتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: به هیچ‌ عنوان سکان وزارت آموزش و پرورش را به دست کسانی که در تراز این جایگاه نباشند، واگذار نخواهیم کرد.

رییس جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ابراز داشت: بتوانیم در این دولت و مجلس انقلابی، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

استاندار سمنان نیز در این نشست گفت : پیگیری و تلاش خود را برای رسیدگی به امور مختلف معلمان جامعه در تمامی حوزه ها در دستور کار داریم تا دغدغه ای جز مباحث مرتبط با تدریس، نداشته باشند

سید محمد رضا هاشمی افزود: همانطور که مقام معظم‌رهبری فرمودند، معلمین‌ شریف ترین قشر جامعه هستند که باید تمام‌تلاش خود را برای تحقق مطالبات آنان به کار گیریم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و نقش آموزش و پرورش در تمامی برهه ها و امور مختلف جامعه بسیار تعیین کننده است، گفت که با همت والای فرهنگیان استان است که امروز استان سمنان در حوزه مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، امنیتی، آموزشی و سایر حوزه ها به موفقیت های مطلوب و رتبه های شاخص کشوری دست یافته است.

هاشمی ادامه داد: جوانگرایی یکی از مباحث بسیار حائز اهمیت‌ است که در بلندمدت برای تامین نیروی کار و همچنین در حوزه های‌ مختلف از جمله آموزش و پرورش نیاز استان است که از امروز باید از طریق اقدامات مطلوب به آن توجه کنیم.

استاندار سمنان تاکید کرد: توجه به امور مرتبط با آموزش و پرورش و پیگیری و رسیدگی در این‌ حوزه در راستای دستیابی به تحول و پیشبرد اهداف عالی آموزش و تعلیم و تربیت، سرمایه‌گذاری برای آینده است.

استان سمنان ۱۳۲ هزار دانش آموز در بیش از یکصد مرکز آموزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha