۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85096368
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۶ مدرسه در شاهرود در حال ساخت است

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰
کد خبر: 85096368
۶ مدرسه در شاهرود در حال ساخت است

شاهرود - ایرنا - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: ۶ مدرسه هم‌اکنون در این شهرستان در دست ساخت است تا پس از تکمیل در خدمت نظام تعلیم و تربیت قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد موسوی روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افزود: ۲ مدرسه در شهرک بهارستان، یک مدرسه در شهرک‌های فدک، کوثر، خیابان معلم و روستای سطوه به کمک خیران در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه آسفالت ۲۶ هزار مترمربع از مدارس آغاز شد، گفت: این میزان آسفالت نسبت به سال ۱۴۰۰ سه برابر شده است.

وی ابراز داشت: آسفالت این مدارس قرار بود از دی ماه سال گذشته آغاز شود، اما به دلیل سرمای هوا به امسال موکول شد.

وی با بیان اینکه تمامی مدارس این شهرستان دارای سامانه گرمایشی استاندارد است، ابراز کرد: طی یکسال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تغییر سامانه گرمایشی سوله‌های هنرستان امیرکبیر شاهرود هزینه شده است.

موسوی با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته برای ۳۲ آموزشگاه سرویس بهداشتی ساخته شد، اظهار کرد: استاندارسازی سامانه گرمایشی ۱۸ آموزشگاه طی این بازه زمانی انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه سال گذشته کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی این شهرستان برطرف شد، افزود: امسال ۲۵۰ نفر از ۲ هزار و ۱۰۰ همکار فعال این اداره بازنشسته می‌شوند.

۶ مدرسه در شاهرود در حال ساخت است

۲۵ برنامه محوری هفته گرامیداشت مقام معلم در شاهرود برگزار می‌شود

موسوی با بیان اینکه ۲۵ برنامه محوری در هفته گرامیداشت مقام معلم در شاهرود برگزار می شود، ابراز کرد: برنامه‌های مدرسه محور نیز در ۲۳۱ آموزشگاه‌ها دولتی، غیردولتی و کودکستان‌های این شهرستان اجرا می‌شود.

وی از برگزاری پیاده روی فرهنگیان در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از تمامی معلمان و خانواده های آنها توسط شهرداری و شورای شهر شاهرود تجلیل به عمل می آید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه از کتاب خاطرات معلمان در هفته گرامیداشت معلم رونمایی می شود، اظهار کرد: خاطرات معلمان و دانش آموزان طی فراخوانی جمع آوری و به صورت کتاب تدوین شد.

موسوی با اشاره به اینکه زنگ سپاس از معلم در تمامی مدارس شاهرود نواخته می شود، ابراز کرد: نواختن این زنگ به صورت نمادین در ۲ مدرسه دخترانه نجابت در شهرک البرز و وحدت شهر رویان با حضور مسوولان شهرستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از معلمان نمونه در روز ۱۷ اردیبهشت در دستور کار است، افزود: سال گذشته پنج معلم نمونه استان به سطح کشوری راه یافتند که از این تعداد سه نفر از شاهرود بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه امسال یک معلم نمونه معرفی شده در مرحله کشوری از شاهرود، جزو ۱۲ معلم نمونه کشوری قرار گرفت، ابراز کرد: ۶۳ معلم و کارمند نمونه آموزش و پرورش استان به مناسبت گرامیداشت روز معلم تجلیل می‌شوند.

موسوی با اشاره به اینکه سال گذشته شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود به عنوان برترین شورا در استان شناخته شد، اظهار کرد: کسب این عنوان نشان از وفاق و همدلی بین کارکنان این اداره دارد.

۳۵ هزار و ۲۳۲ دانش آموز در آموزشگاه‌های دولتی، غیردولتی و کودکستان شهرستان شاهرود در ۲۳۱ مرکز مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha